SBroncker
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 649
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Dit zijn toch wel echt goals
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit zijn toch wel echt goals
Lijken of zijn?![]()
Cons van een shit ton aan bodyfat cutten is dat benen niet heel groot meer lijken, maar such is life. Wel lekker veiny![]()

Zijn I guess

Ja? Wilde 9 december als ik naar de sapcup ga ervoor daar gaan trainen maar niet de moeite waard dus?Hier ff gekeken vandaag, wat een teleurstellende gym die Muscle Totaal
![]()
Hier ff gekeken vandaag, wat een teleurstellende gym die Muscle Totaal
![]()
Er is prima apparatuur maar het is echt heel klein. Viel me echt tegen bro. Als er 20 man is dan is het vol bij wijze van. 9 december zal het daar wel druk zijn want veel athleten trainen daar zei Harry.Ja? Wilde 9 december als ik naar de sapcup ga ervoor daar gaan trainen maar niet de moeite waard dus?
Dan laat maar zittenEr is prima apparatuur maar het is echt heel klein. Viel me echt tegen bro. Als er 20 man is dan is het vol bij wijze van. 9 december zal het daar wel druk zijn want veel athleten trainen daar zei Harry.
ik krijg namelijk last van roidrage als alle apparatuur bezet is.Ja zonder gein, ik dacht dat is een klapper van een gym maar viel me écht tegen. Alle prijzen van de SAP Cup stonden er al haha, wel mooi om te zien.
Misschien dan maar naar sport arena, leek me ook wel chillJa zonder gein, ik dacht dat is een klapper van een gym maar viel me écht tegen. Alle prijzen van de SAP Cup stonden er al haha, wel mooi om te zien.
Die ken ik niet, zal is kijkenMisschien dan maar naar sport arena, leek me ook wel chill

Dat dacht ik ook maar er zijn nog nooit zoveel kaarten verkocht als de afgelopen jaren.Sap cup gaat ook een stille dood sterven, geeft het nog twee jaar.
Wie zegt dat? Ik kom er al jaren en de afgelopen twee jaar is het echt véél minder geworden.Dat dacht ik ook maar er zijn nog nooit zoveel kaarten verkocht als de afgelopen jaren.
Lorenzo Leeuwe komt za en zo guestposen, das wel echt vet.
Wie zegt dat? Ik kom er al jaren en de afgelopen twee jaar is het echt véél minder geworden.
Qua drukte bij het publiek maar ook bij de stands. Veel lege plekken waar vroeger alles gevuld was.
Dit jaar is ook de strongman geskipt omdat er geen budget meer was lol.
Ik geloof dat die hele hal er niet meer bij betrokken wordt.Wel met je eens maar strongman is toch gewoon geskipt omdat het veel lucratiever is om die ruimte voor andere dingen te gebruiken?
Ook echt zonde dat het nk powerliften op de sap cup nu een gewone kwali is geworden