- Waardering
- 2.449
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Traint u ook benen ?![]()
![]()
Zojuist een front en back shot voor mijn trainingsblog gemaakt.
Laatst bewerkt door een moderator:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Traint u ook benen ?![]()
![]()
Zojuist een front en back shot voor mijn trainingsblog gemaakt.
Ja zeker! Jij ook?
Benen lopen achter bij je, ik zou meer benen trainen
@Veinsta
Heb je ook gezien hoe droog hij eerst stond? Hoeveel vvm valt er volgens jou nog natty te behalen @The Admiral ? Zou je niet denken dat je eerder nog meer winst te maken had dan dat je nu nog hebt? Ooit zit je toch tegen een plafond aan nietwaar??
je kent me niet eens....Maar hoe lang train je al? Je kunt niet verwachten dat je elke keer zo veel massa gaat aanzetten..... Begrijp je meJa natuurlijk, ooit zit je tegen een plafond aan. Maar ik vind het bijzonder dat jij al nu al roept dat ik aan mijn natty max zitje kent me niet eens....
Ik pak het gewoon net iets anders aan dan de rest, en voor mij schijnt dat goed te werken... en dat mijn aanpak jullie niet aanstaat boeit me vrij weinig.
Vorige bulk heb ik ook zo aangepakt, half jaar 6000+ kcal eten, flink wat (vet/vocht/spier) massa aanzetten, die massa voor kracht gebruiken en vervolgens een langzame cut over een lange periode erin gooien. Die aanpak heeft er ook voor gezorgd dat ik de contest heb gewonnen, maar dan hoor je jullie niet meer....
Op den duur stagneer je wel degelijk en mag je blij zijn met een kilo per jaar.. Je hebt die contest gewonnen omdat je droog stond en al redelijk veel massa had maar denk je nu werkelijk dat je nog een keer zo veel massa op dat lichaam kan planten zonder het gebruiken van middelen?Ik vind dat wel meevallenBenen lopen achter bij je, ik zou meer benen trainen
Ik denk echt dat hij niet heel veel zijn benen traint sorry jongens.. Nu heb ik zelf gewoon een goede aanleg op benen dus dit geeft wellicht een vertekent beeld.Is ook een kwestie van definitie. Als iemand goed droog staat kun je pas echt goed oordelen over welke spiergroep voor/achter loopt. Als iemand wat meer vet op z'n benen houdt, kan het bijv. vrij lang duren voordat je quads en hams ziet. Zeker wanneer je je benen niet eens flext, zoals op bovenstaande foto.
Daar gaat het al mis...Ik denk echt dat hij niet heel veel zijn benen traint sorry jongens.. Nu heb ik zelf gewoon een goede aanleg op benen dus dit geeft wellicht een vertekent beeld.
Sinds die opmerking over je rotkop moet je me wel steeds hebben hé? Begrijp je die opmerking nog steeds niet?
Je bent gewoon een beetje een vermoeiende kerel. Ik twijfel nog steeds of je nu echt achterlijk bent of maar speelt alsof. Soms denk ik dat je gewoon een troll bent, maar soms drijf je het zover dat het lijkt alsof je gewoon een steekje los hebtSinds die opmerking over je rotkop moet je me wel steeds hebben hé? Begrijp je die opmerking nog steeds niet?

Ik ben in feite redelijk normaal hoor. Ik ben alleen ontzettend BOOS! IK BEN ZO ONTZETTEND BOOS!Lijkt alsof? @Brutushakt heeft een tik van de molen gehad.![]()
Ik ben in feite redelijk normaal hoor. Ik ben alleen ontzettend BOOS! IK BEN ZO ONTZETTEND BOOS!
Dat ben ik in mijn bajes pakje
Maar hoe lang train je al? Je kunt niet verwachten dat je elke keer zo veel massa gaat aanzetten..... Begrijp je meOp den duur stagneer je wel degelijk en mag je blij zijn met een kilo per jaar.. Je hebt die contest gewonnen omdat je droog stond en al redelijk veel massa had maar denk je nu werkelijk dat je nog een keer zo veel massa op dat lichaam kan planten zonder het gebruiken van middelen?
Daarbij reageerde ik op je bericht naar mij toe, dat ik helderziend zou zijn. Ik had alleen gezegd dat ik DACHT dat er niet veel van over zou blijven...………….. Maar ik neem toch ook aan dat je een beetje weet wat je aan het ''doen'' bent?
Eten eten en nog eens eten en veel gewicht gainen is écht verre van optimaal hoor...… Je zult ongetwijfeld veel massa gainen maar het is toch zo logisch als iets dat dat gewicht ook niet alleen pure vet en vocht is wat je gaat verliezen?
Ik was mijzelf niet bewust dat mijn benen achterlopen. Maar misschien is dat een mis perceptie van mij? Ik zou eigelijk wel grotere benen willen dat wel. Ik vond alleen wel dat wat Brutus zei onterecht is en eerder naar afgunst neigde.Is ook een kwestie van definitie. Als iemand goed droog staat kun je pas echt goed oordelen over welke spiergroep voor/achter loopt. Als iemand wat meer vet op z'n benen houdt, kan het bijv. vrij lang duren voordat je quads en hams ziet. Zeker wanneer je je benen niet eens flext, zoals op bovenstaande foto.
. Ik vond alleen wel dat wat Brutus zei onterecht is en eerder naar afgunst neigde.
Ik vind niet dat je benen achterlopen. Niet lullig bedoeld maar je mist gewoon overal massa maar dat is neem ik aan ook de reden dat je aan krachttraining doet.Ik was mijzelf niet bewust dat mijn benen achterlopen. Maar misschien is dat een mis perceptie van mij? Ik zou eigelijk wel grotere benen willen dat wel. Ik vond alleen wel dat wat Brutus zei onterecht is en eerder naar afgunst neigde.