AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Maar je kunt hier onmogelijk zo veel massa op zetten nog om zo iets weg te krijgen wat hij hier boven bedoelde...…….. Nu is het denk ik meer een tijd dat je met elke verandering blij moet gaan zijn.
Ik heb sowieso nog nooit in mijn leven zo droog gestaan dus wie weet wat allemaal mogelijk is. Het is ook niet zo dat ik lappen huid over heb. Eerst zien wat er komende twee weken nog gaat gebeuren:)

Maar je kunt hier onmogelijk zo veel massa op zetten nog om zo iets weg te krijgen wat hij hier boven bedoelde...…….. Nu is het denk ik meer een tijd dat je met elke verandering blij moet gaan zijn.

Wat? Absoluut no offence naar Wovano uiteraard want die staat er heel goed bij maar hoe kun je nou zeggen dat er niet veel massa meer bij kan?

Wat? Absoluut no offence naar Wovano uiteraard want die staat er heel goed bij maar hoe kun je nou zeggen dat er niet veel massa meer bij kan?
Ik denk massa waardoor de huid op mijn buik strakker wordt. Dat ik nog flink wat massa aan moet zetten moge duidelijk zijn :D

Hij is helderziend. Hij wist ook al te zeggen dat wanneer ik deze zomer klaar ben met cutten ik geen VVM er bij zal hebben

Tja er kan nog wel wat massa bij wellicht maar je kunt niet meer een dusdanige groeispurt verwachten dat je dergelijke resultaten kunt verwachten neem ik aan..

Hij is helderziend. Hij wist ook al te zeggen dat wanneer ik deze zomer klaar ben met cutten ik geen VVM er bij zal hebben
Nja, misschien wel iets dat weet ik niet maar je bent wel behoorlijk vet geworden in verhouding met eerst jij bent sowieso naturel toch?

Wat is ideaal met welk doen?
Bulken om vervolgens terug droog te worden met zo veel mogelijk extra VVM.. Dan zou ik eerder een lean bulk doen dan mij zelf tonnetje rond te vreten om vervolgens weer al die kilos terug af te vallen en toch ook weer een groot deel gewonnen massa af te moeten staan

• Like
Waarderingen: BB_
Je gaat echt geen kilo's verliezen he als je hoog in vp zit..

The fatty bulk life.... 128kg momenteel. Binnenkort eens rustig de kcals omlaag brengen.

IMG_20181202_175841~2.jpg
@Veinsta
Heb je ook gezien hoe droog hij eerst stond? Hoeveel vvm valt er volgens jou nog natty te behalen @The Admiral ? Zou je niet denken dat je eerder nog meer winst te maken had dan dat je nu nog hebt? Ooit zit je toch tegen een plafond aan nietwaar??

Bulken om vervolgens terug droog te worden met zo veel mogelijk extra VVM.. Dan zou ik eerder een lean bulk doen dan mij zelf tonnetje rond te vreten om vervolgens weer al die kilos terug af te vallen en toch ook weer een groot deel gewonnen massa af te moeten staan

Een aantal heel grote trainers zijn juist niet bang om hun clienten wat vet aan te laten zetten. Nu moet ik wel zeggen dat zoals Admiral in een half jaar natty 30 kg aankomt en z'n VP 15 + % stijgt het niet bijzonder veel op schiet maar goed, er is wel iets voor te zeggen.

Een aantal heel grote trainers zijn juist niet bang om hun clienten wat vet aan te laten zetten. Nu moet ik wel zeggen dat zoals Admiral in een half jaar natty 30 kg aankomt en z'n VP 15 + % stijgt het niet bijzonder veel op schiet maar goed, er is wel iets voor te zeggen.
Nee wat vet is natuurlijk niet erg maar inderdaad moet je wel vermijden om een Billy Turf te worden.. Ik zeg niet dat hij helemaal niets gaat winnen hoor maar het is logisch dat het anders beter kan simpel zat..

2r4oj0p.jpg
54gn52.jpg

Zojuist een front en back shot voor mijn trainingsblog gemaakt.

Terug
Naar boven