MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Gaat lekker :D

Screenshot_20181206-212201.jpg

Screenshot_20181206-212053.jpg

Screenshot_20181206-211958.jpg

Screenshot_20181206-211209.jpg

Wovano......yoooouuu animaaaaaaaaaaal

monster!

Had je dat sokje niet uit je broek kunnen halen ;)
Net fysiek!

Wat is het doel? Staat er goed bij, je nog niet beter gezien eigenlijk
Ik heb op 22 december een fotoshoot bij Jeroen de Beer. Dan even genieten van de kerst en daarna door in prep voor de jbc op 3 maart komend jaar.
Heb mezelf ook nog niet beter gezien dan dit!

Je ziet zo inderdaad wel wat liosse huid! Ben benieuwd in hoevere dat wegtrekt de komende dagen.

Shape beter dan ooit in ieder geval!:thumbs:
Ik ben zelf heeeeeel benieuwd wat er in 15 dagen nog gaat veranderen!
ik zag je transformatie die dubbele foto dan is dit een hele nette goede come back respect! heb je last van los vel/huid of (minder strakke huid) is dat bij getrokken?
Thanks!
Bij de front lat spread is wel een beetje te zien dat er wat huid over is. Maar niet extreem ofzo gelukkig. Hopelijk wordt het nog beter.

Ik ben zelf heeeeeel benieuwd wat er in 15 dagen nog gaat veranderen!

Thanks!
Bij de front lat spread is wel een beetje te zien dat er wat huid over is. Maar niet extreem ofzo gelukkig. Hopelijk wordt het nog beter.

oke maar als jij nog massa gaat bouwen dan trekt dat toch bij zegmaar en is t minder zichtbaar? of is dat niet de bedoeling...

oke maar als jij nog massa gaat bouwen dan trekt dat toch bij zegmaar en is t minder zichtbaar? of is dat niet de bedoeling...
Haha, als hij nu nog zo veel massa zou kunnen bouwen...….. Zo makkelijk gaat dat niet lol
Ik ga eerst preppen voor de jbc 3 maart na kerst en dan zie ik erna wel verder. Het is wel de bedoeling om er nog wat massa op te knallen ja maar geen idee hoe snel ik gains zal verwachten.

Ik ga eerst preppen voor de jbc 3 maart na kerst en dan zie ik erna wel verder. Het is wel de bedoeling om er nog wat massa op te knallen ja maar geen idee hoe snel ik gains zal verwachten.
Maar je kunt hier onmogelijk zo veel massa op zetten nog om zo iets weg te krijgen wat hij hier boven bedoelde...…….. Nu is het denk ik meer een tijd dat je met elke verandering blij moet gaan zijn.

Terug
Naar boven