Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Nah...als iedereen dan de boom erop zet, doet Ruud dat ook maar...

:kerst: Gelukkig SinterKerstenNieuw!! :kerst:

B7FB2C1F-AFCF-41CD-9F12-A7F63DD50546.jpeg

Gelieve het topic tijdens de feestdagen niet te vervuilen met krachtsportgerelateerde foto's :kerst:

Dat is een foto van Outsole volgens mij, dat is het broertje van @bob k Die koopt voor een mooi prijsje veelal gebruikte sneakers op om ze vervolgens voor een godsvermogen weer door te verkopen via outsole.nl :p

Dat is een foto van Outsole volgens mij, dat is het broertje van @bob k Die koopt voor een mooi prijsje veelal gebruikte sneakers op om ze vervolgens voor een godsvermogen weer door te verkopen via outsole.nl :p
Allemaal van die ziekdure collector gevallen dus:o

Allemaal van die ziekdure collector gevallen dus:o

Ze zijn zo prijzig als de hype eromheen, maar los van een enkele uitzondering daargelaten, worden alle Nike AM1 bijvoorbeeld gewoon standaard voor normale retail prijzen van 139,00-150,00 gereleased. Het is een hele achterlijke business.

Zeker als je je bedenkt hoe de schoenen gemaakt worden en wat de winst erop zal zijn.

Ja never change a winning team, maar dat is nog tot daar aan toe en dit geld voor alles wat een merk draagt met een bepaalde levensstijl of zelfs cult in zijn of haar doelgroep. Er zijn echt spuuglelijke Nike AM1's die voor tussen de 6 en 12K verkocht worden. Deze bijvoorbeeld en je gaat mij niet vertellen dat er iemand is op deze aardbol die deze schoenen zou kopen omdat ze mooi zijn, nog niet eens voor retailprijs.. En het betreft hier ook nog eens een sample, wat dan volgens de community zijn hoge waarde rechtvaardigt :roflol:

upload_2018-12-10_8-15-50.png

Koekkoek:gek:

• Like
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven