DeVliegvisser
Cool Novice
- Waardering
- 111
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat moet ieder voor zich weten , als je voldoende over de consequenties nagedacht hebt en je niet denkt dat het ook veilig kan go ahead . Mits je kinderen of een vrouw hebt want dat kun je ze in mijn ogen niet aan doen maar goed, er zijn ook mensen die dagelijks een krat bier drinken of drugs gebruiken nietwaar??
True story maar hoe verklaar je het verschil tussen old school en new school. Dan moet hgh wel voor heel veel hypotofie zorgen. Ik geloof wel degelijk in hyperplasie maar dit is net als alles zonder onderzoeken een mening ofc
Je kunt prima verstandige, korte cycles doen. Van belang is wel dat je bloedtesten doet om je gezondheid in de gaten te houden.Dat moet ieder voor zich weten , als je voldoende over de consequenties nagedacht hebt en je niet denkt dat het ook veilig kan go ahead . Mits je kinderen of een vrouw hebt want dat kun je ze in mijn ogen niet aan doen maar goed, er zijn ook mensen die dagelijks een krat bier drinken of drugs gebruiken nietwaar??
Jep over een jaar of vijf.
t*ring ben jij dit? Flink vooruit gegaan laatste tijd of? Had heel ander fysiek in mn gedachte
ik weet dat sommige pros die ik ken rond de 3-5gram aas zetten met slin en gh denk je niet dat het op een bepaald punt nodig is om je gezondheid te schaden voor massa?Heeft ook te maken met doseringen van gear en andere peptides etc. Lastig te zeggen wat het is, aangezien er duizenden factoren zijn veranderd sinds destijds
Zeer zeker. Dat doe je bij elke extra mg in zekere zin al denk ik.ik weet dat sommige pros die ik ken rond de 3-5gram aas zetten met slin en gh denk je niet dat het op een bepaald punt nodig is om je gezondheid te schaden voor massa?
Klopt een echte
Die hebben een lange lul jij bent een grote lul.

t*ring ben jij dit? Flink vooruit gegaan laatste tijd of? Had heel ander fysiek in mn gedachte
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik post lekker filmpje, 103kg bodyweight momenteel lichtste in heel lange tijd.
270 kg, fucking nice!
Kun je trouwens meer liften als je een petje op hebt?![]()