XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik moet maar eens gaan kuren dus.

Ik moet maar eens gaan kuren dus.
Dat moet ieder voor zich weten , als je voldoende over de consequenties nagedacht hebt en je niet denkt dat het ook veilig kan go ahead . Mits je kinderen of een vrouw hebt want dat kun je ze in mijn ogen niet aan doen maar goed, er zijn ook mensen die dagelijks een krat bier drinken of drugs gebruiken nietwaar??

True story maar hoe verklaar je het verschil tussen old school en new school. Dan moet hgh wel voor heel veel hypotofie zorgen. Ik geloof wel degelijk in hyperplasie maar dit is net als alles zonder onderzoeken een mening ofc

Heeft ook te maken met doseringen van gear en andere peptides etc. Lastig te zeggen wat het is, aangezien er duizenden factoren zijn veranderd sinds destijds

Dat moet ieder voor zich weten , als je voldoende over de consequenties nagedacht hebt en je niet denkt dat het ook veilig kan go ahead . Mits je kinderen of een vrouw hebt want dat kun je ze in mijn ogen niet aan doen maar goed, er zijn ook mensen die dagelijks een krat bier drinken of drugs gebruiken nietwaar??
Je kunt prima verstandige, korte cycles doen. Van belang is wel dat je bloedtesten doet om je gezondheid in de gaten te houden.
Je wordt niet opeens een ander mens van kuren. Andere mensen hebben er normaal gesproken weinig tot geen last van.

Shape begint weer ergens op te lijken.

RobMore.jpg

RobMore2.jpg
t*ring ben jij dit? Flink vooruit gegaan laatste tijd of? Had heel ander fysiek in mn gedachte

Heeft ook te maken met doseringen van gear en andere peptides etc. Lastig te zeggen wat het is, aangezien er duizenden factoren zijn veranderd sinds destijds
ik weet dat sommige pros die ik ken rond de 3-5gram aas zetten met slin en gh denk je niet dat het op een bepaald punt nodig is om je gezondheid te schaden voor massa?

ik weet dat sommige pros die ik ken rond de 3-5gram aas zetten met slin en gh denk je niet dat het op een bepaald punt nodig is om je gezondheid te schaden voor massa?
Zeer zeker. Dat doe je bij elke extra mg in zekere zin al denk ik.
Op gegeven moment is je potentie om pro te worden denk ik niet alleen maar gerelateerd aan je gevoeligheid voor groei, maar ook in welke mate je hoge doseringen kan verdragen.
Vind het ook niet (meer) zo interessant om zo groot mogelijk te zijn of klanten huge as f**k te krijgen, maar veel interessanter om met acceptabele risico's zo optimaal mogelijk progressie te boeken

Niet slecht, voor een Pools meisje.

t*ring ben jij dit? Flink vooruit gegaan laatste tijd of? Had heel ander fysiek in mn gedachte

Ja wel wat gainz gemaakt laatste tijd (zie sarms log). Maar in mijn foto galerij staan wel meer foto’s van mij in dit soort shape. Zo over de jaren heen wel aardig wat dikker/dunner/slapper/etc geweest. Vanaf mijn 18e zo ongeveer fluctueer ik zo tussen 75-90.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik post lekker filmpje, 103kg bodyweight momenteel lichtste in heel lange tijd.

Sterk zeg! :bow: 270 kg, fucking nice!
Zo'n motivator is ook wel lekker.
Kun je trouwens meer liften als je een petje op hebt? ;)

I approve of deze deadlift form.

Op de hitch na.

Terug
Naar boven