- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Als @Skatermarvin nou eens zou bulken zou die er ook zo uitzien..![]()
En wat CC's
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als @Skatermarvin nou eens zou bulken zou die er ook zo uitzien..![]()
haha, jij kwijlt op elke foto van MissNuke.

Shredded, gaat lekker man !! ben je niet veel te ver voor op schema voor JBC ??
Beter boven een foto kwijlen dan iemand in gedachte uit elkaar willen scheuren toch??

Zaterdag ga ik naar Jeroen de Beer voor een fotoshoot. Erna ongeveer 6 weekjes rebounden en dan heb ik nog 4 weken voor mijn prep. Tenminste dat is hoe mijn coach het heeft gepland.Shredded, gaat lekker man !! ben je niet veel te ver voor op schema voor JBC ??
Aha vandaar, ja ik dacht al je bent al bijna zo goed al readyZaterdag ga ik naar Jeroen de Beer voor een fotoshoot. Erna ongeveer 6 weekjes rebounden en dan heb ik nog 4 weken voor mijn prep. Tenminste dat is hoe mijn coach het heeft gepland.

Geen kerstboom te vinden op mijn rug. Dan er maar naast
.
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Zal na de kerst eens een foto makenAls @Skatermarvin nou eens zou bulken zou die er ook zo uitzien..![]()

Geen kerstboom te vinden op mijn rug. Dan er maar naast
.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
♥️
Ik hecht er heel weinig waarde aan; wordt elk jaar minder en de meeste nummers waar ik op heb gestemd staan niet in de lijst of zijn gedaald.Die is toch elk jaar hetzelfde en totaal niet mijn ding wat daarin veelal te vinden is. Dus om daar nou zoveel waarde aan te hechten.

Wat een shreds man! Respect

Ik blijf lekker filmpjes posten hihi, like and follow, r&r is back
Maar ik ben dikDaar hebben we een topic voor, bro...
Hier mag je wel mooiboy screenshots posten maar dan liefst semi naakt.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er onder het shirt zit...