- Waardering
- 15.917
Nohomo?Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er onder het shirt zit...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nohomo?Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er onder het shirt zit...
Vergeten, nu alleen er op letten dat onze ballen elkaar niet raken en dan is alles goed.
Dat gaat toch helemaal niet, jullie buik zit in de weg sillyVergeten, nu alleen er op letten dat onze ballen elkaar niet raken en dan is alles goed.

Dat is toch super na een half jaar!Het is nog niet zo veel, maar ben toch wel blij met het resultaat na een lichte cut en bijna een half jaar trainen nu.
![]()
Tjuus..grotere armen dan 95% van de mannenSchoudertrain gehad.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
thanks man

thanksDat zijn de spiegels die het werk doen.
Nice foto's trouwens!!

Ik twijfel tussen in huilen uitbarsten, wegrennen en het in mijn broek doen. Mijn schouders, lats en armen zijn sowieso kleiner.thanks
Je bent veel te bescheiden haha. Die armen zijn mega.
Ben echt benieuwd hoe mannen irl op jou reageren als ze je in een tanktop zien![]()
thanks
Je bent veel te bescheiden haha. Die armen zijn mega.
Ben echt benieuwd hoe mannen irl op jou reageren als ze je in een tanktop zien![]()
Ik denk dat ze denken: "I need more steroids".Weet ik eigenlijk niet zo.. doe lkkr mijn trainingen en let niet zoveel op wat andere doen. Soms kijkt iemand wel eens maar met wat voor intentie dat is geen idee.. als je terug kijkt, kijken ze snel weg..