AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Jij denkt dat hoog niveau olympisch sporters , vrouwelijk of niet, geen roids gebruiken?
Dat weten we geen van allen zeker uiteraard maar wat ik wel weet is dat zij mooie figuren hebben en we er van uit mogen gaan dat ze dit NIET doen. In ieder geval is het fysiek dan anders gevormd dan dat van iemand die het louter uit cosmetisch oogpunt kweekt(ik ben echt gek op die schaats vrouwen) ;p;p;p;p;p LAAT DE ELFSTEDENTOCHT MAAR KOMEN

• Like
Waarderingen: BB_
During exercise picture, lijkt het tenminste nog een heel heel klein beetje ergens op. :P
IMG_20181222_141047.jpg

Weet ik eigenlijk niet zo.. doe lkkr mijn trainingen en let niet zoveel op wat andere doen. Soms kijkt iemand wel eens maar met wat voor intentie dat is geen idee.. als je terug kijkt, kijken ze snel weg..

Heel erg herkenbaar hoor, haha.

Dat weten we geen van allen zeker uiteraard maar wat ik wel weet is dat zij mooie figuren hebben en we er van uit mogen gaan dat ze dit NIET doen. In ieder geval is het fysiek dan anders gevormd dan dat van iemand die het louter uit cosmetisch oogpunt kweekt(ik ben echt gek op die schaats vrouwen) ;p;p;p;p;p LAAT DE ELFSTEDENTOCHT MAAR KOMEN

Ja, Christine Aaftink en Martina Sablikova, geile wijven zijn dat.

Nou waren mijn benen al echt klein, maar nu ik nog eens extra 6 kg spiermassa kwijt ben is er niks meer van over. Maar ik blijf positief, de weg omhoog is weer ingeslagen! :D
Voila, weten we ook meteen jouw nieuwjaarsdoelen. Grotere benen en van bil gaan :roflol:

Terug
Naar boven