XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

IMG_20181223_141506.jpg
hoofdtelefoon tot hoofd ratio is een beetje off , verder netjes :P

Dat vein.

• Like
Waarderingen: BB_
Screenshot_20181223-162604_WhatsApp.jpg

Zoals gezegd komende tijd wat downsizen, minder focus op mezelf meer op klanten En team uitbreiden.
Daarnaast weer wat tijd steken in kennis en cursussen.
3 x max 4x per week trainen, qua herstel en qua voeding dusdanig periodiseren dat ik eventueel over een paar maanden weer een flinke sprong kan maken, verwacht deze keer de 110 wel te kunnen tikken, vrij lean.

Nog steeds 104 105 kg, dus niet slecht.
Uiteraard volheid wat kwijt, waarvan veel vocht, maar massa blijft prima zitten en goed in mn vel.
Time and energy for new things!

nee zijn hoofd telefoon is te groot
BS. Ik prefereer over-ears boven on-ears en heb nou eenmaal grote oren. :P
Als de hoofdtelefoon te groot is voor mijn hoofd, weet ik niet voor wie ie wel geschikt is. Ik heb namelijk een vrij groot hoofd, wellicht wat ingevallen gezicht op dit moment. Koptelefoon is standaard Sony-afmeting en niet zo'n groot apparaat dat dj's, computernerds en gamers vaak op hebben.
SONY MDR-XB950N1 zwart
SONY-MDR-XB950N1-zwart.png

BS. Ik prefereer over-ears boven on-ears en heb nou eenmaal grote oren. :P
Als de hoofdtelefoon te groot is voor mijn hoofd, weet ik niet voor wie ie wel geschikt is. Ik heb namelijk een vrij groot hoofd, wellicht wat ingevallen gezicht op dit moment. Koptelefoon is standaard Sony-afmeting en niet zo'n groot apparaat dat dj's, computernerds en gamers vaak op hebben.
SONY MDR-XB950N1 zwart
SONY-MDR-XB950N1-zwart.png
Ik vind zo een hoofdtelefoon überhaupt geen gezicht en veeeel te fucking warm..net oorwarmers..

je zit wel lekker snel op de kast trouwens..:roflol:

Ik vind zo een hoofdtelefoon überhaupt geen gezicht en veeeel te fucking warm..net oorwarmers..

Heb er sinds kort ook eentje. Ff wennen maar wel super chill en geluidskwaliteit en bass is gewoon net even een tandje meer. Wordt inderdaad wel warm, gelukkig is het winter :D

Er gaat niks boven een koptelefoon, je lekker afschermen.

By far de beste manier om je muziek te luisteren though.

Mijn Audiotechnica M50X zijn helaas overleden na een aanrijding eerder dit jaar.
Gelukkig is het over 2 dagen kerstmis :D.

Gisteren wat fotootjes gemaakt met de telefoon van @ScumbagAnnie. Kan niet wachten tot die van Jeroen in mijn mailbox staan zodat het uitzoeken kan gaan beginnen:D

IMG-20181222-WA0041.jpg

IMG-20181222-WA0042.jpg

IMG-20181222-WA0043.jpg

IMG-20181222-WA0044.jpg

Goede progressie gemaakt hoor @wovano

Terug
Naar boven