- Waardering
- 2.449
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik pak ze ook altijd van af een bankje, vooral het neerzetten is leuk als je dat in de gym doet kijkt iedereen altijd vrij verbaasd lol
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik pak ze ook altijd van af een bankje, vooral het neerzetten is leuk als je dat in de gym doet kijkt iedereen altijd vrij verbaasd lol
Ja ik kan het van de grond niet optillen, dan krijg ik last van mijn rug. Veiligheid voor alles.Ik pak ze ook altijd van af een bankje, vooral het neerzetten is leuk als je dat in de gym doet kijkt iedereen altijd vrij verbaasd lol
wij hebben zo'n rek in de fitness waar ze natuurlijk in liggen, maar ik pak ze op dat moment wel altijd van het bankjeJa ik kan het van de grond niet optillen, dan krijg ik last van mijn rug. Veiligheid voor alles.
Anyway, niets gevaarlijks aan deze curls lol.. Volgens mij doet die kerel zwansneggertje ze wel 2x zo zwaar schrijft ie...je doet maar hoor,maar als je wat ouder wordt zal je de gevolgen wel gaan merken. Is goed bedoeld ...Nannan is de guy die curlt met straps en een riem om, kleine speler ben je dan.
Mommie raised no poesje
Bedankt man.je doet maar hoor,maar als je wat ouder wordt zal je de gevolgen wel gaan merken. Is goed bedoeld ...
Ik probeer ze vaak door iemand aan te laten geven als ik al sta.wij hebben zo'n rek in de fitness waar ze natuurlijk in liggen, maar ik pak ze op dat moment wel altijd van het bankjeAnyway, niets gevaarlijks aan deze curls lol.. Volgens mij doet die kerel zwansneggertje ze wel 2x zo zwaar schrijft ie...
Dat slaat echt nergens op gap.. Dit zijn doodnormale curls wat mij betreft voor een beetje kerel..... Als ik zijn andere stats bekijk is het zelfs ''lightweight''je doet maar hoor,maar als je wat ouder wordt zal je de gevolgen wel gaan merken. Is goed bedoeld ...
Daar heb ik donker getinte dwergen voor jij ook??Ik probeer ze vaak door iemand aan te laten geven als ik al sta.
Ik laat het vaak doen door biseksuele vrouwen.
gewone blanke biseksuele vrouwen ?
Je forceert je onderrug niet met deze oefening...…………………………….… Althans niet als je een beetje kracht hebt. Je ziet toch dat hij die dumbells makkelijk omhoog krijgtik zie dit meer als ego-lifting,ben ook zo geweest maar wat heb je er aan? je wilt toch je biceps trainen en een goede pomp of niet,en niet je onderrug forceren en je ellebogen

Deze db's vallen in het niet bij mijn ego.ik zie dit meer als ego-lifting,ben ook zo geweest maar wat heb je er aan? je wilt toch je biceps trainen en een goede pomp of niet,en niet je onderrug forceren en je ellebogen
Ik stond er wel van te kijken dat je ze gefilmd en gepost hebt moet ik eerlijk zeggen....
Je forceert je onderrug niet met deze oefening...…………………………….… Althans niet als je een beetje kracht hebt. Je ziet toch dat hij die dumbells makkelijk omhoog krijgt![]()
Ik ook, ik moet onder invloed geweest zijn.Ik stond er wel van te kijken dat je ze gefilmd en gepost hebt moet ik eerlijk zeggen....
Ik ben jong van geest. Het is ook niet de bedoeling dat je alleen setjes curls met 40 kilo doet maar nu en dan..dat dacht ik vroeger ook maar na jaren trainen op zo'n manier ga je uiteindelijk toch last van je joints krijgen en onderrug.Weet niet hoe oud je bent,wss nog nog redelijk jong
Maar ik ben ook maar een homofiele n*ger die ook joods is
Hoezo, hij discrimineert toch niet?