- Waardering
- 2.449
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Dat was de tekst van mat naar mij anders en die is zelf homofiel..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was de tekst van mat naar mij anders en die is zelf homofiel..
Hoezo, hij discrimineert toch niet?
Verstandig te zeggen dat je tot een minderheidsgroepering behoort. Als iemand dan iets tegen je doet of je bant, kun je gelijk roepen dat het discriminatie is omdat je een n*ger bent, of joods, of homofiel.

99% op het forum heeft in meerdere of mindere mate bi-gevoelens. Mat komt net wat meer aan de andere kant van het spectrum en komt ervoor uit en wordt daarom telkens genoemd. Respect voor Mat.
Spreek voor jezelf99% op het forum heeft in meerdere of mindere mate bi-gevoelens. Mat komt net wat meer aan de andere kant van het spectrum en komt ervoor uit en wordt daarom telkens genoemd. Respect voor Mat.
Heb je ook bi gevoelens als je pogingen hebt ondernomen jezelf oraal te bevredigen?99% op het forum heeft in meerdere of mindere mate bi-gevoelens.
Een significant aantal uit deze groep hebben een vriend(in) omdat ze die laatste paar cm zelf niet kunnen bereiken.Dan behoor je tot 100% van de mannelijke forumbezoekers.
Behalve diegene die in één broekje met naline zeem trainen zo als bijvoorbeeld @RaceRookieEen significant aantal uit deze groep hebben een vriend(in) omdat ze die laatste paar cm zelf niet kunnen bereiken.

Ik heb een normale bloeddruk, lage hartslag, goed zichtbare aderen geërfd, laag vetpercentage en krijg snel pomp tijdens het trainen.Heb je hoge bloeddruk of zitten al die veins bij mij onder het vet![]()