AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik heb een normale bloeddruk, lage hartslag, goed zichtbare aderen geërfd, laag vetpercentage en krijg snel pomp tijdens het trainen. :)
O ja, en spataderen zitten in de familie en door omstandigheden (en voeding) veel massa verloren. :(

Ik heb zelf ook een zeer lage pols maar wel hoge bloeddruk. Als ik zelf droog sta (en dat is ondertussen wel heel lang geleden), heb ik lang niet zo veel veins. Je hebt het trouwens tegen een miljonair.

Zichtbare aders zijn ook voor een aanzienlijk deel genetisch.. Verschilt van persoon tot persoon hoe dicht ze aan het oppervlak van je huid liggen. Ik heb ook snel zichtbare aders, zelfs op de onderste buikspieren. Sommige atleten hebben dat op 4% nog niet. :D

Zichtbare aders zijn ook voor een aanzienlijk deel genetisch.. Verschilt van persoon tot persoon hoe dicht ze aan het oppervlak van je huid liggen. Ik heb ook snel zichtbare aders, zelfs op de onderste buikspieren. Sommige atleten hebben dat op 4% nog niet. :D
Bij mij is het zeker ook genetisch. Ik noemde daarom ook 'geërfd'. Mijn moeder heeft het ook (veel last van spataderen) en aan mijn vaders kant hebben meerdere mensen spataderen. Ik ben overigens de enige die in de gym te vinden is. Ik moet wel zeggen dat ik nog steeds op wedstrijd VP sta.

Wil je me veins kopen dan? :P
O ja, je herinnert me eraan dat ik mijn staatslot nog moet checken. Misschien ben ik ook wel ineens miljonair. :roflol:

Nee, dank je, ik wil ze juist niet. In het hypothetische geval dat ik zou gaan cutten, zou ik gaan voor de klassieke Schwarzenegger look met definitie (diepe separatie) van de afzonderlijke spieren.

De laatste keer dat ik keek was jij het ook al, en niet zo zuinig ook.

E7B3668B-602A-47B8-A70D-AA0B18D79742.jpeg

Das toevallig, die lifter is op dezelfde dag jarig als @Sanca Magni en heeft nog een baard ook.:baard:

Ik tril te hard om het fatsoenlijk vastgelegd te krijgen :roflol:

20190105_161354.jpg

Terug
Naar boven