- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
steekt hand omhoog daarvoor trouw jeEen significant aantal uit deze groep hebben een vriend(in) omdat ze die laatste paar cm zelf niet kunnen bereiken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
steekt hand omhoog daarvoor trouw jeEen significant aantal uit deze groep hebben een vriend(in) omdat ze die laatste paar cm zelf niet kunnen bereiken.
Ik heb een normale bloeddruk, lage hartslag, goed zichtbare aderen geërfd, laag vetpercentage en krijg snel pomp tijdens het trainen.
O ja, en spataderen zitten in de familie en door omstandigheden (en voeding) veel massa verloren.
Bij mij is het zeker ook genetisch. Ik noemde daarom ook 'geërfd'. Mijn moeder heeft het ook (veel last van spataderen) en aan mijn vaders kant hebben meerdere mensen spataderen. Ik ben overigens de enige die in de gym te vinden is. Ik moet wel zeggen dat ik nog steeds op wedstrijd VP sta.Zichtbare aders zijn ook voor een aanzienlijk deel genetisch.. Verschilt van persoon tot persoon hoe dicht ze aan het oppervlak van je huid liggen. Ik heb ook snel zichtbare aders, zelfs op de onderste buikspieren. Sommige atleten hebben dat op 4% nog niet.![]()
Wil je me veins kopen dan?

Wil je me veins kopen dan?
O ja, je herinnert me eraan dat ik mijn staatslot nog moet checken. Misschien ben ik ook wel ineens miljonair.![]()
word je dan eindelijk mijn buurjongen?Wil je me veins kopen dan?
O ja, je herinnert me eraan dat ik mijn staatslot nog moet checken. Misschien ben ik ook wel ineens miljonair.![]()
Ik kan dit ook gerust proberen..heb toch al geen ruggegraat!
Verjaardags foto collage van iemand in een strongmangroep.
![]()

ja, aan die dacht ik ook

dit is gewoon je reinste sanca verheerlijkingVerjaardags foto collage van iemand in een strongmangroep.
![]()