- Waardering
- 34.342
Ja klopt, lichtgewicht tot en met 75kg en zwaargewicht over 75kg
Gezien je lengte denk ik -75?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja klopt, lichtgewicht tot en met 75kg en zwaargewicht over 75kg
yess
Plus minus 112/113 stuk vocht kwijt aders stonden gisteren alweer op me benen, wou de walters doenWelk wil je pakken? Wat was je max bulk gewicht eigenlijk?
Bedankt he @Bert nu durf ik geen foto meer te posten.

Van te voren bij de coffeeshop geweest bertje??
ik vermoed pre workout
Nee, ik train doordeweeks nooit met een PWO. Of je moet een kopje koffie, Cola zero, ei en blikje tonijn een PWO noemen.
Huh?

Nee joh, m'n fysiek stelt toch niet zoveel voor. Vanwaar dat je dat denkt?

Ik probeer zo dom en lelijk mogelijk te kijken sinds ik een keer een homo achter m'n broek aan heb gehad.Net fysiek, maar pose face mag echt wat beter. Zyzz not mirin.
Zo blijf je maagd he BertjeIk probeer zo dom en lelijk mogelijk te kijken sinds ik een keer een homo achter m'n broek aan heb gehad.
Die zit.

Nee, ik train doordeweeks nooit met een PWO. Of je moet een kopje koffie, Cola zero, ei en blikje tonijn een PWO noemen.
Huh?
Nee joh, m'n fysiek stelt toch niet zoveel voor. Vanwaar dat je dat denkt?
Ik probeer zo dom en lelijk mogelijk te kijken sinds ik een keer een homo achter m'n broek aan heb gehad.

Ik probeer zo dom en lelijk mogelijk te kijken sinds ik een keer een homo achter m'nbroekblote kont aan heb gehad.