AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

@Brad_96 & @vntl : jullie worden bedankt, nu durf ik gelijk geen foto meer te posten...:p

Geintje, respect man en succes beiden met de wedstrijd, kanshebbers zeer zeker. :bow:
---
Rug-/bicepstraining, BW weer richting de 90 kg, dus op de weg terug. Nu in de gym. :D
IMG_20190130_174801.jpg

@Brad_96 & @vntl : jullie worden bedankt, nu durf ik gelijk geen foto meer te posten...:p

Geintje, respect man en succes beiden met de wedstrijd, kanshebbers zeer zeker. :bow:
---
Rug-/bicepstraining, BW weer richting de 90 kg, dus op de weg terug. Nu in de gym. :D
IMG_20190130_174801.jpg
Van te voren bij de coffeeshop geweest bertje??

---
IMG_20190130_174801.jpg
Zit die spuit er nu al in?

Net fysiek, maar pose face mag echt wat beter. Zyzz not mirin.

• Like
Waarderingen: BB_
Nee, ik train doordeweeks nooit met een PWO. Of je moet een kopje koffie, Cola zero, ei en blikje tonijn een PWO noemen.
Van te voren bij de coffeeshop geweest bertje??
Huh? :roflol:
Nee joh, m'n fysiek stelt toch niet zoveel voor. Vanwaar dat je dat denkt? :P
Net fysiek, maar pose face mag echt wat beter. Zyzz not mirin.
Ik probeer zo dom en lelijk mogelijk te kijken sinds ik een keer een homo achter m'n broek aan heb gehad.

Nee, ik train doordeweeks nooit met een PWO. Of je moet een kopje koffie, Cola zero, ei en blikje tonijn een PWO noemen.

Huh? :roflol:

Nee joh, m'n fysiek stelt toch niet zoveel voor. Vanwaar dat je dat denkt? :P

Ik probeer zo dom en lelijk mogelijk te kijken sinds ik een keer een homo achter m'n broek aan heb gehad.

In de sauna heb je toch geen broek aan? :)

Er zijn er vast zat die op die look vallen...

Terug
Naar boven