- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Zeker netjes....en nu gaan bouwen! ??3 maanden aan het cutten.![]()
Na een "dikke" drie jaar actieve inzet voor "zelfverwaarlozing".
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker netjes....en nu gaan bouwen! ??3 maanden aan het cutten.![]()
Mooie resultaat man in best een korte tijd!3 maanden aan het cutten.![]()
Dankjewel!

Thanks leuk om te horen! ( lezen )
Nu op 20% dus nog even volhouden...Dankjewel!
Nog heel even doorzetten.
Paar percent eraf en dan met die basis bouw tijd!![]()
Durf wel met zekerheid te zeggen dat ik tijdens m'n 15 week durige cut bij bell coaching geen massa ingeleverd heb en alleen maar sterker ben geworden.Niet helemaal waar. Ik cut nu ook op -1000 en lever amper spiermassa of kracht in. Voor iedereen is dit anders zoals @Bert ook zegt
Natty cutten is altijd massa inleveren daar ontkom je gewoon niet aan.....gewoon niet te snel cutten .....-200-300gr/wk max dan blijft je kracht ook redelijk stabiel
Het blijft idd een zaak van meten is weten....Denk dat dit behoorlijk overschat is als je je eiwitinname en krachttraining in check houdt, zelfs als je bijvoorbeeld 0.8% BW per week verliest

Altijd goed om voor een fotoshoot wat extra energie te consumeren.....poseren is erg vermoeiendGisteren een photoshoot gehad. Ondanks een wat hoger vetpercentage (10-12%) ben ik toch wezen depleten en laden.. resultaat ben ik zeer tevreden over!
![]()
![]()
![]()
![]()
Nette shape hoor!Gisteren een photoshoot gehad. Ondanks een wat hoger vetpercentage (10-12%) ben ik toch wezen depleten en laden.. resultaat ben ik zeer tevreden over!
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi resultaat tot dusver!3 maanden aan het cutten.![]()
Gisteren een photoshoot gehad. Ondanks een wat hoger vetpercentage (10-12%) ben ik toch wezen depleten en laden.. resultaat ben ik zeer tevreden over!
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankjewel!
Dat lachje op het einde is dan weer uiterst misleidend.

Dat lachje op het einde is dan weer uiterst misleidend.![]()