- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
samen met ronnie
[Link niet meer beschikbaar]
inb4 skeere n**gers
Ron501 hoeveel vraag je voor begeleiding (personal trening)?
Ja daar ben ik eerlijk gezegd ook wel benieuwd naar, ik heb nog een coach nodig

buikgebiedt ziedt er inderdaadt nied vedt uitt, maar de restd wel ieds meer. Ik schadt 12,5%
Guys dat ga ik natuurlijk nooit zo open en bloot op het forum vertellen.
Ligt er ook aan wat je doelen zijn en welk soort begeleiding je zoekt. Alleen via mail of contactdagen, begeleiding trainingen, etc.
Maar het belangrijkste is wel wat je wilt en of ik je überhaupt kan begeleiden.![]()
inb4 rage omdat ik kritiek heb op een semi bejaarde met een overmatig smiley gebruik..

Ik wil best begeleiding hebben van Ron501 hoor, denk dat ik nog veel kan leren van hem![]()

Guys dat ga ik natuurlijk nooit zo open en bloot op het forum vertellen.
Ligt er ook aan wat je doelen zijn en welk soort begeleiding je zoekt. Alleen via mail of contactdagen, begeleiding trainingen, etc.
Maar het belangrijkste is wel wat je wilt en of ik je überhaupt kan begeleiden.![]()
Hey jongens, hij zegt toch nergens niet dat zijn diensten geld kosten ?
Hey jongens, hij zegt toch nergens niet dat zijn diensten geld kosten ?
Edit: Ron501, ik ben wel geïnteresseerd, wanneer is er een van die contactdagen ?
Groetjes Chris
Jawel, lees maar goed "ligt aan de doelen" dus m.a.w. verschillen de prijzen aan de hand van de doelen... Dus kan het niet zo zijn dat alles 0 euro kost, want dan zou er niks verschillen.
Misschien bedoelt hij qua doelen dat hij bijvoorbeeld een strongman of powerlifter niet kan begeleiden ivm te weinig kennis, maar een bodybuilder juist wel.