MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Ofnie heb gehoord dat ie wel goede schema heeft. Heb goede schema nodig

ImageUploadedByTapatalk1388092039.435552.jpg

Met shirt anders zien jullie mijn dikke pens.

Geen natty nee. Dikke armen Rob! Proficiat!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ron501 hoeveel vraag je voor begeleiding (personal trening)?

Ja daar ben ik eerlijk gezegd ook wel benieuwd naar, ik heb nog een coach nodig

Guys dat ga ik natuurlijk nooit zo open en bloot op het forum vertellen. ;)
Ligt er ook aan wat je doelen zijn en welk soort begeleiding je zoekt. Alleen via mail of contactdagen, begeleiding trainingen, etc.
Maar het belangrijkste is wel wat je wilt en of ik je überhaupt kan begeleiden. :)

Ligt er ook aan wat je doelen zijn en welk soort begeleiding je zoekt. Alleen via mail of contactdagen, begeleiding trainingen, etc.
Maar het belangrijkste is wel wat je wilt en of ik je überhaupt kan begeleiden. :)

Vraag jij nou echt geld om mensen te begeleiden? Oke, je hebt een leuke transformatie neer gezet in een jaar en op een wedstrijd gestaan. (Grote deels door Ray Simon maar nog niet wedstrijd klaar imo).
No offence maar vind je nu dat je geld mag vragen voor je diensten? Tja je moet het zelf weten hoor, mensen betalen wel..

inb4 rage omdat ik kritiek heb op een semi bejaarde met een overmatig smiley gebruik..

Ik wil best begeleiding hebben van Ron501 hoor, denk dat ik nog veel kan leren van hem :)

inb4 rage omdat ik kritiek heb op een semi bejaarde met een overmatig smiley gebruik..
:roflol:

Ik heb ook redelijk wat artikels gelezen over voeding en training. Ik maak persoonlijke schema's op tegen betaling in natura. 100% legit anabolic routine! PM voor info

Vraag jij serieus geld voor begeleiding?
Het valt me wel op dat veel mensen in bodybuilding zichzelf veel te serieus nemen.

Bedoel kom op man, je kan waarschijnlijk niet eens iemand fatsoenlijk leren squatten, hoe kan je dan geld vragen voor jouw "kennis". Ik meen me posts van je te herinneren wAaruit echt bleek dat je nog een noob bent qua kennis.

Hey jongens, hij zegt toch nergens niet dat zijn diensten geld kosten ?

Edit: Ron501, ik ben wel geïnteresseerd, wanneer is er een van die contactdagen ?
Groetjes Chris

Laatst bewerkt:
Hey jongens, hij zegt toch nergens niet dat zijn diensten geld kosten ?

Jawel, lees maar goed "ligt aan de doelen" dus m.a.w. verschillen de prijzen aan de hand van de doelen... Dus kan het niet zo zijn dat alles 0 euro kost, want dan zou er niks verschillen.

Ik denk ook niet dat hij het serieus meende.

Marina maakt toch goede gains sind Ron haar traint?

Tatt maak zelf eens geens joh.

Jawel, lees maar goed "ligt aan de doelen" dus m.a.w. verschillen de prijzen aan de hand van de doelen... Dus kan het niet zo zijn dat alles 0 euro kost, want dan zou er niks verschillen.

Misschien bedoelt hij qua doelen dat hij bijvoorbeeld een strongman of powerlifter niet kan begeleiden ivm te weinig kennis, maar een bodybuilder juist wel.

Als hij het echt meent over die begeleiding is het een mong**l 1ste klas.
Die metamorfose kan 9/10 mensen maken op 14 maanden. Komt er nog eens bij dat hij waarschijnlijk zelf niet zijn voeding schemas heeft samengesteld.

Terug
Naar boven