- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je voorarm loopt serieus achter.
dat kan je niet vergelijken man, jij hebt ethische waarden.Met alle respect Ron, maar exact 2 jaar geleden vroeg je nog advies voor een beginnersschema. Jouw ervaring is dus gebaseerd op 2 jaar training en je eigen resultaat. Iemand laten afvallen of aankomen is totaal niet moeilijk, dus dat continu monitoren is een beetje iets heel simpels heel duur laten klinken. 9 van de 10 keer laat je ze gewoon gezonder eten, suikers vermijden, eiwitten iets verhogen en beetje krachttraining doen en ze gaan al vooruit.
Ik snap alleen niet waar jij en veel andere mensen in de bodybuilding/fitness wereld de illusie vandaan halen dat dit veel ervaring is om iemand te begeleiden, laat staan te begeleiden tegen een vergoeding.
Begrijp me niet verkeerd, want ik heb ook meerdere mensen begeleid met trainingsschema's en voedingsschema's, maar ik dacht er niet eens aan om er geld voor te vragen, want na een paar jaar trainen kan je lang niet genoeg kennis en ervaring hebben opgedaan om met allerlei externe factoren rekening te kunnen houden.
De enige mensen die ik geld zou vragen om te begeleiden, dat zijn mensen die ik niet wil begeleiden. Maar gelukkig komt dat niet zo vaak voor.
Top. Lekker wezen

Je excuus aanvaard ik graag, top dat je dit zo doet.Oprechte excuses ron , zo bedoel ik het natuurlijk ook niet maar zoals je weet is het nu eenmaal een scheldwoord als een ander. Nogmaals excuses.
9/10 mensen kan dit zeker aan met de juiste kennis. Er zijn hier trouwens genoeg voorbeelden op het forum. Goed zoeken! Je hebt gewoon een stevige cut uitgevoerd en dat is nu eenmaal goed te doen met een goed voedingsschema. 14 maanden is een vrij lange periode voor zoiets te bereiken.
Nogmaals ik biedt het niet aan.Top wat je hebt neergezet hoor ron, maar om nou begeleiding aan te gaan bieden, al helemaal tegen betaling, dat is gewoon schokkend man. Op basis van wat zou jij dit dan doen?
Sommige mensen lijden echt aan zelfoverschatting.
Ik biedt het dus niet aan.Aanbieden is tot daar aan toe, maar dat er schijnbaar echt mensen zijn die er voor willen betalen...
Yep zekers een Wereld van verschil. Ik kan ook niemand naar het podium brengen. Nog lang niet.Wat ik uit zijn post ophaal is dat hij het voor de ervaring doet.
Dan vind ik het oke, kan je samen proberen het beste er van te maken.
Er zit natuurlijk ook een verschil in begeleiding naar een wedstrijd en begeleiding om wat af te vallen oid.

Met alle respect Ron, maar exact 2 jaar geleden vroeg je nog advies voor een beginnersschema. Jouw ervaring is dus gebaseerd op 2 jaar training en je eigen resultaat. Iemand laten afvallen of aankomen is totaal niet moeilijk, dus dat continu monitoren is een beetje iets heel simpels heel duur laten klinken. 9 van de 10 keer laat je ze gewoon gezonder eten, suikers vermijden, eiwitten iets verhogen en beetje krachttraining doen en ze gaan al vooruit.
Ik snap alleen niet waar jij en veel andere mensen in de bodybuilding/fitness wereld de illusie vandaan halen dat dit veel ervaring is om iemand te begeleiden, laat staan te begeleiden tegen een vergoeding.
Begrijp me niet verkeerd, want ik heb ook meerdere mensen begeleid met trainingsschema's en voedingsschema's, maar ik dacht er niet eens aan om er geld voor te vragen, want na een paar jaar trainen kan je lang niet genoeg kennis en ervaring hebben opgedaan om met allerlei externe factoren rekening te kunnen houden.
De enige mensen die ik geld zou vragen om te begeleiden, dat zijn mensen die ik niet wil begeleiden. Maar gelukkig komt dat niet zo vaak voor.

Top. Lekker wezen
Je excuus aanvaard ik graag, top dat je dit zo doet.
Er zijn door de jaren heen best wel wat mensen die dit ook hebben gered. Maar het zijn er echt niet veel.
Het gaat om dedication en in mijn leeftijdscategorie zijn dat nog minder die dit bereiken.
Ik ben van 35+% naar 6-7% gegaan en heb daarbij 10+kg spiermassa gegained.
Top. Lekker wezen
Je excuus aanvaard ik graag, top dat je dit zo doet.
Er zijn door de jaren heen best wel wat mensen die dit ook hebben gered. Maar het zijn er echt niet veel.
Het gaat om dedication en in mijn leeftijdscategorie zijn dat nog minder die dit bereiken.
Ik ben van 35+% naar 6-7% gegaan en heb daarbij 10+kg spiermassa gegained.
Oprechte excuses ron , zo bedoel ik het natuurlijk ook niet maar zoals je weet is het nu eenmaal een scheldwoord als een ander. Nogmaals excuses.
9/10 mensen kan dit zeker aan met de juiste kennis. Er zijn hier trouwens genoeg voorbeelden op het forum. Goed zoeken! Je hebt gewoon een stevige cut uitgevoerd en dat is nu eenmaal goed te doen met een goed voedingsschema. 14 maanden is een vrij lange periode voor zoiets te bereiken.
Je bent een zielige kerel om een man die liefde heeft voor deze sport zo onderuit te halen, door dat soort scheldwoorden te gebruiken. Nu zeg je maar snel sorry zodat je geen haat van de DBB leden krijgt.
Je bent een zielig stuk afval
Dat obese verhaal van 35+ naar 6-7?% gaan, je hebt er zelf voor gekozen om dik te zijn. Het is geen prestatie om af te vallen. Het is gewoon dom om zo dik te worden, vervolgens gaan pronken met je kilo's die je kwijt bent is gewoon dom.. Als je echt dedication had, dan was je geen eens een begeleider nodig.
Succes verder met je doelen
---------- Toegevoegd om 12:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:54 ----------
Dat obese verhaal van 35+ naar 6-7?% gaan, je hebt er zelf voor gekozen om dik te zijn. Het is geen prestatie om af te vallen. Het is gewoon dom om zo dik te worden, vervolgens gaan pronken met je kilo's die je kwijt bent is gewoon dom.. Als je echt dedication had, dan was je geen eens een begeleider nodig.
Wat probeer je nu ? Probeer je hem constant onderuit te halen, of wat ?
Ron heeft een nette prestatie opgeleverd, zie ik jou nog niet doen
---------- Toegevoegd om 13:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------
Respect is weer ver te zoeken
Nee man. Als ik iets doe, doe ik het omdat ik het wil doen en KAN doen. Doe het omdat ik de sport zo mooi vind.Zeg dat dan gewoon joh, jij zegt afhankelijk van de doelen verschillen de kosten... Ik dacht we hebben hier te maken met een selfmade goeroe die een hele prijslijst met kwakzalverij en broscience hersenspinsels aanbiedt.
Hoe kom je erbij dat iemand kiest om dik te zijn. Soms gebeurt er iets in iemands leven waardoor zijn of haar eigen waarden of waardigheid er niet meer toe doet. En vaak worden mensen dikker/vetter door onkunde op gebiedt van voeding. Eten gewoon heel slecht, hoeft niet eens vet te zijn maar gewoon slecht.Dat obese verhaal van 35+ naar 6-7?% gaan, je hebt er zelf voor gekozen om dik te zijn. Het is geen prestatie om af te vallen. Het is gewoon dom om zo dik te worden, vervolgens gaan pronken met je kilo's die je kwijt bent is gewoon dom.. Als je echt dedication had, dan was je geen eens een begeleider nodig.