AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Als hij het echt meent over die begeleiding is het een mong**l 1ste klas.
Die metamorfose kan 9/10 mensen maken op 14 maanden. Komt er nog eens bij dat hij waarschijnlijk zelf niet zijn voeding schemas heeft samengesteld.

Tsja er zullen best mensen voor betalen dus geef hem eens ongelijk.

Dan geef ik nu ook begeleiding inclusief cycle's ! :trollfacex:

Guys dat ga ik natuurlijk nooit zo open en bloot op het forum vertellen. ;)
Ligt er ook aan wat je doelen zijn en welk soort begeleiding je zoekt. Alleen via mail of contactdagen, begeleiding trainingen, etc.
Maar het belangrijkste is wel wat je wilt en of ik je überhaupt kan begeleiden. :)

:roflol:

• Like
Waarderingen: mat
Vraag jij serieus geld voor begeleiding?
Het valt me wel op dat veel mensen in bodybuilding zichzelf veel te serieus nemen.

Bedoel kom op man, je kan waarschijnlijk niet eens iemand fatsoenlijk leren squatten, hoe kan je dan geld vragen voor jouw "kennis". Ik meen me posts van je te herinneren wAaruit echt bleek dat je nog een noob bent qua kennis.

Hoeveel kosten jouw diensten per uur?

Vraag jij nou echt geld om mensen te begeleiden? Oke, je hebt een leuke transformatie neer gezet in een jaar en op een wedstrijd gestaan. (Grote deels door Ray Simon maar nog niet wedstrijd klaar imo).
No offence maar vind je nu dat je geld mag vragen voor je diensten? Tja je moet het zelf weten hoor, mensen betalen wel..

inb4 rage omdat ik kritiek heb op een semi bejaarde met een overmatig smiley gebruik..
Ik vraag niet er wordt gevraagd.
Vraag jij serieus geld voor begeleiding?
Het valt me wel op dat veel mensen in bodybuilding zichzelf veel te serieus nemen.

Bedoel kom op man, je kan waarschijnlijk niet eens iemand fatsoenlijk leren squatten, hoe kan je dan geld vragen voor jouw "kennis". Ik meen me posts van je te herinneren wAaruit echt bleek dat je nog een noob bent qua kennis.
Er zullen wel meer posts van mij te vinden zijn waaruit iets blijkt. Je hebt recht op jouw mening.
Hey jongens, hij zegt toch nergens niet dat zijn diensten geld kosten ?

Edit: Ron501, ik ben wel geïnteresseerd, wanneer is er een van die contactdagen ?
Groetjes Chris
Ik heb geen contactdagen hahaha.
Jawel, lees maar goed "ligt aan de doelen" dus m.a.w. verschillen de prijzen aan de hand van de doelen... Dus kan het niet zo zijn dat alles 0 euro kost, want dan zou er niks verschillen.
Als iemand wil afvallen bv. Moet misschien nog veel leren, maar kennis uit een boekje halen is geen garantie voor succes en continu monitoren is dat wel. Opstellen, volgen en bijstellen. Gewoon vanuit mijn eigen ervaringen. Geen copycat dus..
Marina maakt toch goede gains sind Ron haar traint?
Ja, gaat heel goed met haar. En de opbrengst voor mij is de ervaring die dit met zich meebrengt.
Misschien bedoelt hij qua doelen dat hij bijvoorbeeld een strongman of powerlifter niet kan begeleiden ivm te weinig kennis, maar een bodybuilder juist wel.
Ervaring brengt mij ver. En kan alleen iets overbrengen wat ik zelf heb ervaren.
Als hij het echt meent over die begeleiding is het een mong**l 1ste klas.
Die metamorfose kan 9/10 mensen maken op 14 maanden. Komt er nog eens bij dat hij waarschijnlijk zelf niet zijn voeding schemas heeft samengesteld.
Het kwets mij enorm dat je het woord mong**l gebruikt. Mijn zoontje heeft down syndroom en heeft meer fatsoen dan jij.
Ook erg knap dat jij kan zeggen en vinden dat 9/10 mensen dit aankunnen. Ik denk namelijk van niet.
Laat de voorbeelden dan maar langskomen. En niet de Amerikaanse varianten, want die zijn zo poepgoed.

Tot slot.
Ik begeleidt Marina uit liefde voor de sport. En begeleiding doe ik zolang het mij geen geld gaat kosten en zolang ik er tijd voor heb. En als je er veel tijd aan besteed is het toch logisch als daar een vergoeding tegenover staat.

Ik vraag niet er wordt gevraagd.

Er zullen wel meer posts van mij te vinden zijn waaruit iets blijkt. Je hebt recht op jouw mening.

Ik heb geen contactdagen hahaha.

Als iemand wil afvallen bv. Moet misschien nog veel leren, maar kennis uit een boekje halen is geen garantie voor succes en continu monitoren is dat wel. Opstellen, volgen en bijstellen. Gewoon vanuit mijn eigen ervaringen. Geen copycat dus..

Ja, gaat heel goed met haar. En de opbrengst voor mij is de ervaring die dit met zich meebrengt.

Ervaring brengt mij ver. En kan alleen iets overbrengen wat ik zelf heb ervaren.

Het kwets mij enorm dat je het woord mong**l gebruikt. Mijn zoontje heeft down syndroom en heeft meer fatsoen dan jij.
Ook erg knap dat jij kan zeggen en vinden dat 9/10 mensen dit aankunnen. Ik denk namelijk van niet.
Laat de voorbeelden dan maar langskomen. En niet de Amerikaanse varianten, want die zijn zo poepgoed.

Tot slot.
Ik begeleidt Marina uit liefde voor de sport. En begeleiding doe ik zolang het mij geen geld gaat kosten en zolang ik er tijd voor heb. En als je er veel tijd aan besteed is het toch logisch als daar een vergoeding tegenover staat.

Hey Ron hoe waren de kerstdagen?

Tot slot.

Oprechte excuses ron , zo bedoel ik het natuurlijk ook niet maar zoals je weet is het nu eenmaal een scheldwoord als een ander. Nogmaals excuses.

9/10 mensen kan dit zeker aan met de juiste kennis. Er zijn hier trouwens genoeg voorbeelden op het forum. Goed zoeken! Je hebt gewoon een stevige cut uitgevoerd en dat is nu eenmaal goed te doen met een goed voedingsschema. 14 maanden is een vrij lange periode voor zoiets te bereiken.

Terug
Naar boven