AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Niet waar jullie wat aan hebben denk ik, ik epileer alles met een pincet. Kost wat tijd, maar dan blijft het wel ongeveer een week weg, ipv dat de eerste haartjes na een dag al weer om de hoek komen.

Venus breeze is wel een aanrader, scherpe mesjes met van dat scheerspul op het mesje, super handig.
Epileren gaat hem niet worden nee :p

tenor.gif

• Like
Waarderingen: BB_
Wtf al je haren epileren

Dat doet toch teringveel pijn ouwe. Weet niet of jij zo'n schattig donsvachtje op je rug hebt maar ik ben net zo behaard als een gorilla ( thanks roids ) en vind het al irritant als m'n trimmer soms een haartje uit trekt. Laat staan zo'n epileer ding.

Dat doet toch teringveel pijn ouwe. Weet niet of jij zo'n schattig donsvachtje op je rug hebt maar ik ben net zo behaard als een gorilla ( thanks roids ) en vind het al irritant als m'n trimmer soms een haartje uit trekt. Laat staan zo'n epileer ding.
Jaa het is wel even 15-25 min afzien, maar als je het vaker doet wordt de pijn steeds minder. + Is een goede manier voor je vriendin om zich af te reageren

@svenrpb heeft weer iets ontketend.

Gewoon onder de douche met een scheermesje scheren zonder iets van schuim of gel. Alleen water. Maar ik ben dan ook niet zo’n gorilla gelukkig.

• Like
Waarderingen: BB_
ik heb ooit mijn borsthaar geschoren en toen was @Kakelkipje een week verdrietig

Not bad.

Ga zo door.

Terug
Naar boven