- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
..............iets verder naar beneden kijken dan........komt een beetje overheen ..Ik zou überhaupt niet weten hoe mijn borsthaar eruit ziet![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
..............iets verder naar beneden kijken dan........komt een beetje overheen ..Ik zou überhaupt niet weten hoe mijn borsthaar eruit ziet![]()

Ok, ik laat het wel zo als het is..............iets verder naar beneden kijken dan........komt een beetje overheen ..![]()

nee, dat jeukt als de t*fus!
Niet zo vaak als schaamhaar/okselhaar/borsthaar maar wel zo nu en dan. Best een kutwerk als je niet goed ziet wat je doet.
Wel is gedaan. Maar alleen als je gebaft wordt is dit noodzakelijk lijkt mij?
Gewoon spiegel gebruiken GNiet zo vaak als schaamhaar/okselhaar/borsthaar maar wel zo nu en dan. Best een kutwerk als je niet goed ziet wat je doet.
OntharingscrèmeNiet zo vaak als schaamhaar/okselhaar/borsthaar maar wel zo nu en dan. Best een kutwerk als je niet goed ziet wat je doet.
Word jij niet gebaft dan?Wel is gedaan. Maar alleen als je gebaft wordt is dit noodzakelijk lijkt mij?
Dan brand je anus weg man
Je moet het ook niet te lang laten zitten hè
@Steks is kieskeurig geworden.
@Bert is er nog
Die is met 2 weken wel botergeil. En ik heb nog een sauna tegoedbon. En zonder anushaar heb je ook geen last van tarrels.
Ik onthaar me altijd onder de douche. Dus niet echt handig met een spiegel

Anus moet je ff apart buiten de douche doen manIk onthaar me altijd onder de douche. Dus niet echt handig met een spiegel![]()

Ik ben een turek dus ik onthaar mijn rug/delts/nek/chest/abs
Ik doe niet aan seks.
Ik scheer mijn baard (lees 'babyface'), okselhaar en schaamhaar. Verder valt er niet veel te scheren, misschien dat dat nu wat gaat veranderen.![]()
Pics van je d*ck? Ik vraag dit voor @mat
Ik doe niet aan seks.
Ik scheer mijn baard (lees 'babyface'), okselhaar en schaamhaar. Verder valt er niet veel te scheren, misschien dat dat nu wat gaat veranderen.![]()
Kapper hoeft niet meerIk ben een turek dus ik onthaar mijn rug/delts/nek/chest/abs