Gast 166060
Huge Freak
- Waardering
- 8.689
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gewoon met een trimmer doen is het zo wegKonthaar scheren is een b*ch. Je moet altijd in een soort sumo squat houding gaan staan en dan maar hopen dat je je anus niet kapot snijdt.
Ik heb echt superveel konthaar trouwens... Mega ranzig
Jawel die doet ook mijn nek
@jemoeder
En de baard van je moeder.

Ik heb niet zoveel ervaring met baard- en borsthaar. Al las ik hier vandaag dat je zo 10% van je vetpercentage kunt halen als je je borsthaar scheert, dus dat vind ik wel jammer.

Het ging over anus haar.Ik heb niet zoveel ervaring met baard- en borsthaar. Al las ik hier vandaag dat je zo 10% van je vetpercentage kunt halen als je je borsthaar scheert, dus dat vind ik wel jammer.
Verder onthaar ik alles onder de douche met douchegel of als het er is scheergel. Anders rag ik bv mijn hele poten open, want ik ben lomp en onhandig.![]()
Konthaar scheren is een b*ch. Je moet altijd in een soort sumo squat houding gaan staan en dan maar hopen dat je je anus niet kapot snijdt.
Ik heb echt superveel konthaar trouwens... Mega ranzig
Het ging over anus haar.
Maar bedankt voor je heldere uitleg. Haha
ja want meiden hebben daar natuurlijk een heel oerwoud weg te kappen. Not. 

Nog aanraders qua trimmers? ben al op zoek maar nog niks gevonden
https://www.bol.com/nl/p/philips-on...MIlN3ijNCo4gIVmud3Ch0n1wD5EAQYAiABEgLNT_D_BwENog aanraders qua trimmers? ben al op zoek maar nog niks gevonden