MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Omdat ik respect heb voor iemand die meer heeft bereikt dan 90% hier van DBB ?

---------- Toegevoegd om 14:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:38 ----------

Kuiten zien er netjes uit, wat meten ze ?

Omdat je een irritant figuur bent. De meerderheid van dbb zit op je te bashen met een reden.

Omdat ik respect heb voor iemand die meer heeft bereikt dan 90% hier van DBB ?

Je ziet toch ook wel dat het daar allemaal totaal niet om gaat. En hij is 50 dan mag die ook wel meer bereikt hebben in de 50 jaar dat die leeft, in tegenstelling tot iemand die nog maar 20 jaar op deze planeet rond wandelt.

Je ziet toch ook wel dat het daar allemaal totaal niet om gaat. En hij is 50 dan mag die ook wel meer bereikt hebben in de 50 jaar dat die leeft, in tegenstelling tot iemand die nog maar 20 jaar op deze planeet rond wandelt.

Ron heeft de dedication om in anderhalf jaar als on stage te gaan, zie jou dat nog niet doen. Je bent gewoon een jaloers ventje

Ron heeft de dedication om in anderhalf jaar als on stage te gaan, zie jou dat nog niet doen. Je bent gewoon een jaloers ventje

Jaloers :roflol:

Ik heb compleet andere prioriteiten. Ik hoef niet in een stringetje een podium op. Maar daar gaat het hier wederom totaal niet over. Ben je half blind ofzo.

Negeer die chris gewoon, loopt gewoon strontvervelend te doen.

Is die chrisje de nieuwe bryce ofzo? Smh

Dit alles een dag na kerst. :sad:

Iedereen mag van me vinden wat hij/zij vind. En echt na 1x weet ik het wel. ;)
Laten we dit nu gewoon voor wat het is. Prima toch zo.
Ik ga lekker trainen, werken aan mijn doelen die ik voor dit jaar heb gesteld. En daar hoort het podium weer bij.
En dat gaat niet in string maar in een posingslip. :p
Laten we deze topic nu niet verder bevuilen met modder gooien maar met pics. :D

Terug
Naar boven