AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Wat een gebash op ron
triest

Kan ik wel hebben hoor. ;)

Een paar dingen.
Ik biedt geen begeleiding aan. :)
Ik heb een hekel aan het woord mong**l als gevolg van het hebben van een lief zoontje van 10 met down syndroom, die mij en andere een mooie manier van het leven laten zien en ervaren. :D
Ik zie het bashen als een gebrek aan argumenten. Of ik raak een gevoelige snaar. En misschien vinden ze het gewoon wel leuk, hebben ze wat om te vertellen aan andere. Ik weet het niet. Maak me er ook niet druk om. :)

---------- Toegevoegd om 13:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:14 ----------

Inderdaad, het is gewoon triest

Edit: mensen als Ron, met liefde voor de sport die zouden we meer moeten hebben ;)
Dankjewel
IMO mag ron gewoon een kleine vergoeding vragen voor wat hij doet hoor...hij bezit waarschijnlijk wel meer kennis dan de gemiddelde sportschoolinstructeur en ron steekt er dan ook gewoon zijn eigen vrije tijd in...
Dankjewel
++

Hij wilt gewoon iemand helpen als diegene er om vraagt, hij biedt geen professionele begeleiding ofzoiets aan jongens.. Come on.

Je kan het verschillende namen geven.. Begeleiding of gewoon hulp omdat je er zelf niet uit komt.

Tof dat je dat wilt doen Ron, kunnen veel mensen nog wat van leren.
Dankjewel

Echt respect,
Want het hebben van een zoontje van 10 jaar met down syndroom gaat al heel veel tijd en energie in zitten, en dan ook nog eens bodybuilding en zo'n goede transformatie ondergaan op 51 jarige leeftijd, petje af ! Verder zei ik net in Karma al dat je je niks aan moet trekken van de haters ;)

Je bent een zielige kerel om een man die liefde heeft voor deze sport zo onderuit te halen, door dat soort scheldwoorden te gebruiken. Nu zeg je maar snel sorry zodat je geen haat van de DBB leden krijgt.
Je bent een zielig stuk afval

Ik haal hier helemaal niemand onderuit of wel soms ? Lees mijn posts dan maar eens opnieuw.
De reden dat ik mijn oprechte excuses geef is vrij normaal niet ? Ik denk dat ron wel weet dat ik het niet in die zin van het woord bedoelde. Zoals ik al zei het is een scheldwoord als een ander. Het is niet zo dat ik er iets bepaald aan koppel.

Beter om back on topic te zijn toch. Er is genoeg over gezegd.

Het leek er anders toch wel op dat hij er geld voor vroeg? Er is een heel verschil tussen iemand begeleiden en gewoon helpen/tips geven, denk dat velen (waaronder ik) dachten dat Ron echt mensen wilde begeleiden.

Chrisje wk'ed er overigens weer lekker op los, maar die laten we gewoon lullen.

chrisje123456789, jij maakt wel epic gains de laatste tijd

in je postcount

Jezus chris, jij bent ook echt een (shredded) r*tard...

Alsof gxl kan rieken dat ron met een gehandicapte zoon zit. Snap ook niet dat ron hem wat gaat verwijten want het had er gewoon helemaal niets mee te maken.

Jezus chris, jij bent ook echt een (shredded) r*tard...

Alsof gxl kan rieken dat ron met een gehandicapte zoon zit. Snap ook niet dat ron hem wat gaat verwijten want het had er gewoon helemaal niets mee te maken.
Is toch al uitgesproken. Heeft dan geen zin meer om het nogmaals te belichten, toch! :)
Ook buiten de trainingsuurtjes zeker? hehehe ;)
Jazeker, maar alleen via FB en Whatapp. ;)
Goed om te horen aangezien Marina veel liefde verdient.
Precies. :)

Wat een hoop zielige pubers toch. Beste man is oud genoeg om jullie vader te zijn en alsnog zie ik geen grammetje respect. Een oudere man eronderuit halen.....op internet.....zooo stoer!
Het feit dat Ron op zijn leeftijd meer bereikt hebt dan meeste van jullie en dan nog ook wel zonder AAS. En dat nog terwijl hij tegelijkertijd zijn familie moet onderhouden en heeft een zoontje die dubbel zoveel aandacht nodig heeft als normale kinderen.
In die 14 maanden heeft hij moreel en fysiek meer bereikt dan de meeste van jullie, bashers.

Wat een hoop zielige pubers toch. Beste man is oud genoeg om jullie vader te zijn en alsnog zie ik geen grammetje respect. Een oudere man eronderuit halen.....op internet.....zooo stoer!
Het feit dat Ron op zijn leeftijd meer bereikt hebt dan meeste van jullie en dan nog ook wel zonder AAS. En dat nog terwijl hij tegelijkertijd zijn familie moet onderhouden en heeft een zoontje die dubbel zoveel aandacht nodig heeft als normale kinderen.
In die 14 maanden heeft hij moreel en fysiek meer bereikt dan de meeste van jullie, bashers.

cry me a river

Heeft geen ene **** te maken met waar het over gaat janko.

Slechte kwaliteit wel:

if3p6v.jpg

Precies dit gewoon, echt precies dit.

backpic van je kuiten Sayer?

Terug
Naar boven