- Waardering
- 2.211
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
Kan ik wel hebben hoor.

Een paar dingen.
Ik biedt geen begeleiding aan.

Ik heb een hekel aan het woord mong**l als gevolg van het hebben van een lief zoontje van 10 met down syndroom, die mij en andere een mooie manier van het leven laten zien en ervaren.

Ik zie het bashen als een gebrek aan argumenten. Of ik raak een gevoelige snaar. En misschien vinden ze het gewoon wel leuk, hebben ze wat om te vertellen aan andere. Ik weet het niet. Maak me er ook niet druk om.

---------- Toegevoegd om 13:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:14 ----------
DankjewelInderdaad, het is gewoon triest
Edit: mensen als Ron, met liefde voor de sport die zouden we meer moeten hebben![]()
DankjewelIMO mag ron gewoon een kleine vergoeding vragen voor wat hij doet hoor...hij bezit waarschijnlijk wel meer kennis dan de gemiddelde sportschoolinstructeur en ron steekt er dan ook gewoon zijn eigen vrije tijd in...
Dankjewel++
Hij wilt gewoon iemand helpen als diegene er om vraagt, hij biedt geen professionele begeleiding ofzoiets aan jongens.. Come on.
Je kan het verschillende namen geven.. Begeleiding of gewoon hulp omdat je er zelf niet uit komt.
Tof dat je dat wilt doen Ron, kunnen veel mensen nog wat van leren.

?