- Waardering
- 10.920
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel haar op je benen?
LV riempje lekker hoor

Voor mij komt cutten in de zomer ook nooit uit met m'n planningTweede jaar op en rij waar ik geen summerbody hebvanaf september eens stevig cutten, ditmaal srs. Terug 97kg lol
![]()
Harde shape wel.Precies! Dan maar chubby deze zomerVoor mij komt cutten in de zomer ook nooit uit met m'n planningHarde shape wel.
hard vind ik m'n shape niet bepaald 
Je ziet er gwn nog goed uitTweede jaar op en rij waar ik geen summerbody hebvanaf september eens stevig cutten, ditmaal srs. Terug 97kg lol
![]()
Beetje minder zacht mag wel

bigorexia coming in, je hebt g.v.d een van de beste benen van dit forumbigorexia coming in, je hebt g.v.d een van de beste benen van dit forum
En met een iets lager vp is dit al snel een heel deftig fysiek! Er zitten allemaal van die bobbels op je rug...Exactly my thoughts! UB loopt zelfs een beetje achter tov LB, dus zou daar persoonlijk iets extra aandacht gevenEn met een iets lager vp is dit al snel een heel deftig fysiek!
@mucci
Nog wat vakantie rug gains iemand?
![]()

Shape is goed man superTweede jaar op en rij waar ik geen summerbody hebvanaf september eens stevig cutten, ditmaal srs. Terug 97kg lol
![]()
summerbody is overrrated , gewoon rustig blijven bouwen aan je bouwwerkTweede jaar op en rij waar ik geen summerbody hebvanaf september eens stevig cutten, ditmaal srs. Terug 97kg lol
![]()
Ben in de zomer ook vaak het dikst (ja nog dikker dan normaal) ivm wedstrijdenTweede jaar op en rij waar ik geen summerbody hebvanaf september eens stevig cutten, ditmaal srs. Terug 97kg lol
![]()

summerbody is overrrated , gewoon rustig blijven bouwen aan je bouwwerk
persoonlijk heb ik er niks meer mee , en de man is een monster fysiek aan het bouwen ( was meer een vriendelijke aansporing )

persoonlijk heb ik er niks meer mee , en de man is een monster fysiek aan het bouwen ( was meer een vriendelijke aansporing )![]()
overrated vanaf een bepaalde leeftijd zijnde als man, kijkend naar een andere man 

ik ben net zo goed aan het cuttenoverrated vanaf een bepaalde leeftijd zijnde als man, kijkend naar een andere man
Ja tussen de regels door had ik wel een vermoeden![]()
ik mag niet mee naar het strand in mijn huidige staat