Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

20190701_212936.jpg

Toch zijn er momenten waar ik mij vrij vet voel. Laatste meting was 12,5%
:roflol: bigorexia coming in, je hebt g.v.d een van de beste benen van dit forum
Hahahh irl valt dat helaas wel mee eigenlijk :o
Exactly my thoughts! UB loopt zelfs een beetje achter tov LB, dus zou daar persoonlijk iets extra aandacht geven :) En met een iets lager vp is dit al snel een heel deftig fysiek! :thumbs: @mucci

Nog wat vakantie rug gains iemand?

upload_2019-7-1_17-22-4.jpeg
hah klopt wel, benen zijn lang een 'obsessie' geweest, idem borst maar die wilt wat moeilijker mee
Bedankt! Denk qua proporties dat het wel Ok zit (los van een aantal zaken), nu nog bf naar beneden krijgen en spieren goed behouden. Moet nog even zien hoe ik dat wil aanpakken:thinking:

• Like
Waarderingen: vntl
summerbody is overrrated , gewoon rustig blijven bouwen aan je bouwwerk
Het Per see hebben van een laag bf tijdens de zomer is idd overrated maar neemt niet weg dat het wel leuk is:o ben overigens al bijna 2jaar iet wat hoger bf helaas
Ben in de zomer ook vaak het dikst (ja nog dikker dan normaal) ivm wedstrijden :o
Zijn de pl/ strongman wedstrijden steeds in de zomer? Of gewoon de meeste?
persoonlijk heb ik er niks meer mee , en de man is een monster fysiek aan het bouwen ( was meer een vriendelijke aansporing ) :)
Nou, monster is m'n doel niet meer, dat heb ik laten varen. Denk dat het te veel van m'n gezondheid gaat kosten en dat heb ik er niet (meer) voor over. Het rijmt ook niet echt met het werkveld waarin ik ga staan, kreeg met m'n stage écht dagelijks opmerkingen :o

Als jij nou es niet telkens in 6 weken 20 % BF aankomt en dit er de volgende 6 weken weer af probeert te cutten zou je best een bruut fysiek kunnen hebben.
Waar heb jij het over? Telkens in 6 weken 20% aankomt? Ik zat 12 weken aan de tren in de leanbulk en kwam ik maar 5/6 kilo aan :roflol:

Stuk droger dan vorige foto!

Wie gaat het dit keer zeggen? :windup:

Terug
Naar boven