MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

IMG_20190702_222219__01.jpg

Best plat voor een juicer :D

Maar goede natty shape Bro!

Goede gains bert!

• Like
Waarderingen: BB_
Thanks! :thumbup:
102 kg vanochtend. Ben wel bloated as f**k, maar in de bulk boeit dat me niet zo. Ik weet dat als het moet ik zo weer shredded kan worden, maar eerst nog even flink bouwen en zien als ik off ben niet te veel te verliezen.

102 kg vanochtend. Ben wel bloated as f**k, maar in de bulk boeit dat me niet zo. Ik weet dat als het moet ik zo weer shredded kan worden, maar eerst nog even flink bouwen en zien als ik off ben niet te veel te verliezen.
Hoe zwaar was je op de meet?

Toch maar ff je buik inhouden @Bert :0,
Je verpest je gehele look zo. Dat is zonde.

Zonde van wat? Het filmrolletje in mijn fototoestel?
Het is geen contest of wedstrijd hier. Ik doe niet aan fake looks voor onzekere mensen :P
Lekker je buik inhouden en 3 filters en fotoshop eroverheen, zodat je hier supershredded en buff lijkt. Dan komt iemand je IRL en denkt toch ook: WTF.

Het is geen contest of wedstrijd hier. Ik doe niet aan fake looks voor onzekere mensen :P
Lekker je buik inhouden en 3 filters en fotoshop eroverheen, zodat je hier supershredded en buff lijkt. Dan komt iemand je IRL en denkt toch ook: WTF.
Ik zou constant Mn buik inhouden, niet alleen op foto nee, je traint toch voor een bepaalde look... een foto hier neerzetten en je buik met opzet niet inhouden lijkt mij faker :)

Ik zou constant Mn buik inhouden, niet alleen op foto nee, je traint toch voor een bepaalde look... een foto hier neerzetten en je buik met opzet niet inhouden lijkt mij faker :)
Komt wel als ik weer ga cutten, in de bulk train ik voor massa en gainz en accepteer ik dat ik een dikke ballon word. :P

Ik vind het wel mooi om te zien hoe je veranderd lijkt te zijn sinds je aan het kuren bent.

Ik hou mijn buik altijd in op foto's en span ook mijn abs aan. Ik span ook altijd m'n quads aan. Want, ik dacht dat het bij bodybuilding gaat om het neerzetten van je beste fysiek. Daar sporten we toch voor? Die kant willen we dan toch ook graag belichten als we op de foto gaan?

Kan mij echt maar weinig schelen als mensen in real life vervolgens denken: wtf. Is eerder hun kortzichtigheid dan de mijne.

Je ziet anders nog steeds blokjes doorschijnen. Heel mooi fysiek al.

• Like
Waarderingen: BB_
Ik vind het wel mooi om te zien hoe je veranderd lijkt te zijn sinds je aan het kuren bent.

Ik hou mijn buik altijd in op foto's en span ook mijn abs aan. Ik span ook altijd m'n quads aan. Want, ik dacht dat het bij bodybuilding gaat om het neerzetten van je beste fysiek. Daar sporten we toch voor? Die kant willen we dan toch ook graag belichten als we op de foto gaan?

Kan mij echt maar weinig schelen als mensen in real life vervolgens denken: wtf. Is eerder hun kortzichtigheid dan de mijne.
Dat snap ik ook prima. Als ik poseer of bewust een beste fysiek neer wil zetten, doe ik dat ook. Soms vind het gewoon prima om een natuurlijke foto zonder aanspannen te maken om neutraal te kunnen zien hoe ik er voor sta. Overigens had ik wel net getraind, dus lichte pomp (beentraining, dus upper body viel mee). Natuurlijk draait BB om het neerzetten van de beste fysiek, maar off-season en tijdens de bulk zit dit er sowieso niet in. Je zet wel goeie massa aan, maar verliest iets van je looks
Je ziet anders nog steeds blokjes doorschijnen. Heel mooi fysiek al.
Dankje. Vet zat ook wel meevallen, veel vocht, carbs, maaginhoud. Ik heb ook niet gauw een sixpack, echt pas op 6% ofzo.

Dat je je abs aanspant etc is imo logisch. Er zijn ook niet nader te benoemen personen op dit forum die 73 filters over hun foto’s doen en zonder die filters er echt 73x minder impressive uit zien.

Terug
Naar boven