Claire
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 4.229
- Lengte
- 1m62
Dan moet ik nog wel iets meer trainingen hebben gehad, wil ik een fb foto in mijn nieuwe bikini posten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

2020 is wel een goed jaar hoor?Dan moet ik nog wel iets meer trainingen hebben gehad, wil ik een fb foto in mijn nieuwe bikini posten![]()

Bedoelde alleen filmpje van het harsen van het onderbeen.Ik zie eigenlijk liever een foto van je bovenbeenkuitHoe ziet zoiets uit?
Ken dat precies van ergens.Als @Sanca Magni zijn borst scheert hars ik mijn onderbeen kuit scheenbeen. Met filmpje alleen van de kuit. Verkapt kijk mij een kuitje hebben.
![]()
Jij wel
probeerde indruk te maken op jou door een foto van mijn kuitje te sturen ,
Jij welprobeerde indruk te maken op jou door een foto van mijn kuitje te sturen ,
![]()
Van de kuit.
Niemand hier die bosman ooit snapt. Ligt niet aan jou.
Wat is licht uitgedrukt, mag je toch trots op wezen op het verschil hoorSamen met @wovano tot de conclusie gekomen dat ik toch wel wat progressie heb gemaakt. Misschien niet zoveel als ik wil, maar zichtbaar is het wel. Links 29 juli 2018 en rechts 24 juli 2019.
![]()
Beter je best doen, ik lig duidelijk voor.
Progressie zit er inSamen met @wovano tot de conclusie gekomen dat ik toch wel wat progressie heb gemaakt. Misschien niet zoveel als ik wil, maar zichtbaar is het wel. Links 29 juli 2018 en rechts 24 juli 2019.
![]()
, veel meer als mij zelfs
Mooi hoor hoor Claire...plaatje!! Jij hebt iets met rood hé?@Bosco55555 en @ThuggishRuggish , vooruit dan...omdat ik over mijn schouders niet zo onzeker ben als de rest
Iig mijn nieuwe bikini geshowd dan.![]()

Ik denk eerder dat jij een koude douche nodig hebt BosmanMooi hoor hoor Claire...plaatje!! Jij hebt iets met rood hé?
Kom maar naar binnen!! pfff geen weer voor een blanke.....onder de kouwe douche jij haha![]()

Helemaal niet nodig die onzekerheid! Je ziet er goed uit hoor@Bosco55555 en @ThuggishRuggish , vooruit dan...omdat ik over mijn schouders niet zo onzeker ben als de rest
Iig mijn nieuwe bikini geshowd dan.![]()