- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
kom jij mn rug wassen dan?Ik denk eerder dat jij een koude douche nodig hebt Bosman![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kom jij mn rug wassen dan?Ik denk eerder dat jij een koude douche nodig hebt Bosman![]()
Mooi hoor hoor Claire...plaatje!! Jij hebt iets met rood hé?
Puur toeval...heb juist vaker blauw en paars.
Kom maar naar binnen!! pfff geen weer voor een blanke.....onder de kouwe douche jij haha![]()

Helemaal niet nodig die onzekerheid! Je ziet er goed uit hoor![]()

Ik lag gisterenavond tot 23u30 in het zwembad en toen was het water nog 31 graden terwijl ik nog koud water bij had laten lopen.

zal de hitte wel zijn gok ikDat of de ouderdom... (penopauze of hoe het ook noemt?)@Bosco55555 is aardig op de versiertourzal de hitte wel zijn gok ik
Ze zeggen dat ik een charmeur ben..maar daar kan ik niet over oordelen, ik vind het gewoon leuk@Bosco55555 is aardig op de versiertourzal de hitte wel zijn gok ik
age is just a number Lientje...weet-je-wel-toch?Dat of de ouderdom... (penopauze of hoe het ook noemt?)
haha NumbersKarma is on the way
Jij bent ook 40+ ouwe
Ik denk dat jullie Lien te oud inschatten

Wie zal het zeggen he... voor jullie een vraag, voor mij een weet

Ik klink dan ook gewoon heel ouderwets en "oubollig"
Ik gok rond de 35 aan je rimpels te zienWie zal het zeggen he... voor jullie een vraag, voor mij een weet![]()