- Waardering
- 2.449
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Dat lijkt mij sterk!??
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat lijkt mij sterk!??
Goede benen in mijn ogen.Ik heb nooit eerder een echte beenfoto gepost aangezien ik mij altijd nogal schaamde voor mijn kleine benen. Daarnaast ben ik hier op 't forum in het verleden als eens uitgelachen om m'n benen en kreeg van die reacties als "Do you even leg?". Hier had ik uiteraard geen zin meer in, maar nu toch de moed gevonden een beenfoto te maken. Ik ben nog lang niet waar ik wil zijn, maar heb er afgelopen jaren toch met veel moeite en hard trainen eindelijk een paar cm bij weten te krijgen.
BW = 103 kg
![]()
idd Bert je hoeft je in igg nu niet meer te schamen hoorIk heb nooit eerder een echte beenfoto gepost aangezien ik mij altijd nogal schaamde voor mijn kleine benen. Daarnaast ben ik hier op 't forum in het verleden als eens uitgelachen om m'n benen en kreeg van die reacties als "Do you even leg?". Hier had ik uiteraard geen zin meer in, maar nu toch de moed gevonden een beenfoto te maken. Ik ben nog lang niet waar ik wil zijn, maar heb er afgelopen jaren toch met veel moeite en hard trainen eindelijk een paar cm bij weten te krijgen.
BW = 103 kg
![]()
Diegene die je uitlachen zijn waarschijnlijk zelf erg onzeker bovendien zie je er goed uitIk heb nooit eerder een echte beenfoto gepost aangezien ik mij altijd nogal schaamde voor mijn kleine benen. Daarnaast ben ik hier op 't forum in het verleden als eens uitgelachen om m'n benen en kreeg van die reacties als "Do you even leg?". Hier had ik uiteraard geen zin meer in, maar nu toch de moed gevonden een beenfoto te maken. Ik ben nog lang niet waar ik wil zijn, maar heb er afgelopen jaren toch met veel moeite en hard trainen eindelijk een paar cm bij weten te krijgen.
BW = 103 kg
![]()
Ik vond & vind je kuiten altijd wel n goede shape hebben, lekker puntig. Benen vind ik wel in proportie staan, heb je mss een before foto van x aantal jaar terug?Ik heb nooit eerder een echte beenfoto gepost aangezien ik mij altijd nogal schaamde voor mijn kleine benen. Daarnaast ben ik hier op 't forum in het verleden als eens uitgelachen om m'n benen en kreeg van die reacties als "Do you even leg?". Hier had ik uiteraard geen zin meer in, maar nu toch de moed gevonden een beenfoto te maken. Ik ben nog lang niet waar ik wil zijn, maar heb er afgelopen jaren toch met veel moeite en hard trainen eindelijk een paar cm bij weten te krijgen.
BW = 103 kg
![]()

Kuiten ben ik niet ontevreden over geweest, bovenbenen wel. Ik heb geen before foto, maar 3 jaar geleden liep ik nog de marathon en was ik een echte duurloper. Ik heb altijd nog wel wat definitie en een beetje atletisch bovenlichaam kunnen behouden tijdens het hardlopen, maar niet met erg veel massa. Benen waren skinny (m.u.v. kuiten).Ik vond & vind je kuiten altijd wel n goede shape hebben, lekker puntig. Benen vind ik wel in proportie staan, heb je mss een before foto van x aantal jaar terug?
Het is erg hard werken voor die pootjes met je lange lijf is nou eenmaal zouBedankt voor de positieve reacties! Doet me echt goed!
Kuiten ben ik niet ontevreden over geweest, bovenbenen wel. Ik heb geen before foto, maar 3 jaar geleden liep ik nog de marathon en was ik een echte duurloper. Ik heb altijd nog wel wat definitie en een beetje atletisch bovenlichaam kunnen behouden tijdens het hardlopen, maar niet met erg veel massa. Benen waren skinny (m.u.v. kuiten).
Ik heb nooit eerder een echte beenfoto gepost aangezien ik mij altijd nogal schaamde voor mijn kleine benen. Daarnaast ben ik hier op 't forum in het verleden als eens uitgelachen om m'n benen en kreeg van die reacties als "Do you even leg?". Hier had ik uiteraard geen zin meer in, maar nu toch de moed gevonden een beenfoto te maken. Ik ben nog lang niet waar ik wil zijn, maar heb er afgelopen jaren toch met veel moeite en hard trainen eindelijk een paar cm bij weten te krijgen.
BW = 103 kg
![]()
Niets om je voor te schamen kerel...Vind ik ook.Sorry dat ik even cringy kom doen, maar B ziet er echt goed uit zonder kleren. Net een gebeeldhouwd kunstwerk.
Ik ook.Sorry dat ik even cringy kom doen, maar B ziet er echt goed uit zonder kleren. Net een gebeeldhouwd kunstwerk.
Valt wel mee hoor, hoe ik er zonder kleren uitzie.Sorry dat ik even cringy kom doen, maar B ziet er echt goed uit zonder kleren. Net een gebeeldhouwd kunstwerk.
Wat is de status van uw boek ow beste galen
Het is net zoals de status van je lichaam als bodybuilder. Het is nooit af.
75% klaar. Paar maanden nog.
Volgens mij ben jij wel klaar gekomen.Het is net zoals de status van je lichaam als bodybuilder. Het is nooit af.
Hoeveel seconden?
Sorry dat ik even cringy kom doen, maar B ziet er echt goed uit zonder kleren. Net een gebeeldhouwd kunstwerk.