- Waardering
- 21.496
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
@pat82 ziet er ook zelfs aan de binnenkant mooit uit...heeeey meis??Who cares, denk dat ze hier eerder willen weten hoe jij er uit ziet zonder kleren![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@pat82 ziet er ook zelfs aan de binnenkant mooit uit...heeeey meis??Who cares, denk dat ze hier eerder willen weten hoe jij er uit ziet zonder kleren![]()

For my eyes only.Who cares, denk dat ze hier eerder willen weten hoe jij er uit ziet zonder kleren![]()
Ik ben off hè, mijn libido dus ook.

Misschien wilde ik niet te dik leunen op het werkwoord klaarkomen, vandaar de spatie.For my eyes only.
Ik ben off hè, mijn libido dus ook.
En klaargekomen is één woord, valt me van je tegen.![]()
Alleen jammer van zijn onderontwikkelde penor?Sorry dat ik even cringy kom doen, maar B ziet er echt goed uit zonder kleren. Net een gebeeldhouwd kunstwerk.
Gewoon negeren.
Bedoel je van Bert een n*ger maken? Racist jij.
Ik heb uit goede bron vernomen dat hij de negerlul alvast heeft.
Ik ben benieuwd, welke bronIk heb uit goede bron vernomen dat hij de negerlul alvast heeft.
Sorry voor het off-topic gaan, maar vraagje over je ooit te verschijnen boek:
Privé foto's.
Sharing is caring
Ik ben gaan kuren in de hoop dat de rest van mijn lichaam een beetje mee kan komen met mijn lul zodat alles wat beter in verhouding is. Nadeel is dat mogelijk je ballen weer gaan krimpen.Ik heb uit goede bron vernomen dat hij de negerlul alvast heeft.
Mensen die anderen betichten van een kleine penis, hebben zelf een kleine penis.
Waarom nadeel? Dan lijkt hij nog groterIk ben gaan kuren in de hoop dat de rest van mijn lichaam een beetje mee kan komen met mijn lul zodat alles wat beter in verhouding is. Nadeel is dat mogelijk je ballen weer gaan krimpen.
Het is leuker als ze tegen de billen kletsen maar we gaan way off topic nu.
Altijd stoppen als het leuk begint te worden...Het is leuker als ze tegen de billen kletsen maar we gaan way off topic nu.