MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Sorry voor het off-topic gaan, maar vraagje over je ooit te verschijnen boek:
Behandel je hierin ook supplementen na de kuur (off)? Hiermee bedoel ik niet nakuren (met clomifeen/tamoxifen), maar supps zoals ALA of natuurlijk test-boosters zoals Ashwagandha, Zink, Ginseng, D-asparaginezuur etc. Ik meende ergens gelezen te hebben dat je glutamine sowieso niet van meerwaarde vindt, right?
De evidence voor clomifeen is al niet al te denderend, vanwege het gebrek aan studies met de juiste populatie (AAS-geïnduceerd hypogonadisme i.p.v. hypogonadisme door andere oorzaken). Voor supplementen wordt het al helemaal koffiedik kijken.

• Like
Waarderingen: BB_
Ik heb weer eens iets ontketend :roflol:. Vrijdag :heart:

De evidence voor clomifeen is al niet al te denderend, vanwege het gebrek aan studies met de juiste populatie (AAS-geïnduceerd hypogonadisme i.p.v. hypogonadisme door andere oorzaken). Voor supplementen wordt het al helemaal koffiedik kijken.
Wegens gebrek aan onderzoek dus, duidelijk. Maar er zijn natuurlijk wel gegevens bekend over mensen met hypogonadisme, een laag testosterongehalte, TRT, en ervaringen tijdens cutten/afvallen. Ik weet niet in hoeverre deze vergelijkbaar zijn, maar je testosteron op een natuurlijke manier boosten lijkt mij voor beide situaties wel deels vergelijkbaar.

Geen zin in dat wijvengedrag, verwijderd

Laatst bewerkt:
You are welcome.

Terug
Naar boven