- Waardering
- 5.513
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 60kg
- Vetpercentage
- 22%
Ik zie bij jou een stijgende lijn sinds je weer werk hebt, of eet je ook zoveel nu?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We kunnen ook allemaal een foto van onze handen posten.
https://www.waarmaarraar.nl/pages/re/64661/Lengte_van_uw_penis_afhankelijk_van_uw_vingers_via.html
"(...)Daarop werden de cijfers naast die van ring- en wijsvinger gelegd.
Opvallend resultaat van het onderzoek is dat de verhouding tussen de lengte van beide vingers een goede indicatie is voor de lengte van de penis. Wie een kleine verhouding heeft, heeft meer kans op een langere penis. Hoe dichter de lengte van beide vingers dus bij elkaar ligt, hoe langer uw penis."
Penis lijkt bijna overbodig...
Eet juist minder. Bedoelde qua aantal post.Ik zie bij jou een stijgende lijn sinds je weer werk hebt, of eet je ook zoveel nu?
Met 20 nutteloze berichtjes op een avond ben je er zo.
half uurtje werk.Je had beter je voeten even kunnen blurren nu gaat half DBB zich aftrekken.
ieder z'n fetisjZeker. Trek me al 10 jaar lang dagelijks af op 2 girls 1 cup. Sommige dingen vervelen nooit!

Het is toch het proberen waard, zeker vanaf het potje in beeld komtNog nooit gezien en zal, gezien de omschrijving die ik heb gehoord, ook NOOIT gebeuren!![]()
Nog nooit gezien en zal, gezien de omschrijving die ik heb gehoord, ook NOOIT gebeuren!![]()
4 girls fingerpaint is het meest geile wat ik ooit heb gezien
Goeie belichting daar