XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

2 weken creatine armen van 40 naar 42 :D

Bijlagen

• 36B38F84-9DA3-48CC-B378-44746B4F29D0.png
    36B38F84-9DA3-48CC-B378-44746B4F29D0.png
    241 KB · Weergaven: 260
Ik durf geen foto's meer te posten nu

Vel overschot belet me om shredded te worden :mad:
20190912_135028.jpg

-

Laatst bewerkt:
Bruteeeee shape, wanneer staat je volgende wedstrijd eigenlijk weer op het menu
Pas oktober volgend jaar zoals het nu uitziet. Wil rond eind oktober, begin november weer een goede shape hebben. Dan tot maart bouwen en dan meedoen aan de forum contest en een snoeiharde shape neerzetten daar.

Pas oktober volgend jaar zoals het nu uitziet. Wil rond eind oktober, begin november weer een goede shape hebben. Dan tot maart bouwen en dan meedoen aan de forum contest en een snoeiharde shape neerzetten daar.
Met jouw comp ervaring gaat dat zeker goed komen :D

Dit blijf ik toch een van de mooiere fysieken hier vinden. Indrukwekkend groot en breed, zonder het “freak” aspect.

Bedankt man!!
Ik train zelf ook zo secuur mogelijk om mijn verhoudingen goed te houden en mijn taille zo smal mogelijk. Like the good old days.

Met jouw comp ervaring gaat dat zeker goed komen :D
Ja ik ga de forum contest gewoon precies zo benaderen als een echte wedstrijd. Mijn doel voor de eerstvolgende echte wedstrijd is om nog droger en harder erbij te staan dan de eerste wedstrijd dus ik kan nu misschien wat dingen uitproberen. Het moment dat ik de foto’s maak kies ik toch zelf.

• Love
Waarderingen: BB_
Ja ik ga de forum contest gewoon precies zo benaderen als een echte wedstrijd. Mijn doel voor de eerstvolgende echte wedstrijd is om nog droger en harder erbij te staan dan de eerste wedstrijd dus ik kan nu misschien wat dingen uitproberen. Het moment dat ik de foto’s maak kies ik toch zelf.
Ik ben ook van plan mee te doen volgend jaar en jouw instelling motiveert mij. :) Geen half gedoe met slap cutten en cheaten, maar gewoon dedicated de prep in en strikt eten en trainen. Veel kcal-dense voedsel (veel groenten enzo, mager vlees/vis en functionele voeding) en hooguit wat kruiden en XXL Light Sauce. Serieus depleten, laden, vocht afdrijven voor een serieuze wedstrijdshape. :D

Ik ben ook van plan mee te doen volgend jaar en jouw instelling motiveert mij. :) Geen half gedoe met slap cutten en cheaten, maar gewoon dedicated de prep in en strikt eten en trainen. Veel kcal-dense voedsel (veel groenten enzo, mager vlees/vis en functionele voeding) en hooguit wat kruiden en XXL Light Sauce. Serieus depleten, laden, vocht afdrijven voor een serieuze wedstrijdshape. :D
Zeker lekker gas erop en geen p*ssy gedoe.
Gewicht zegt ook niet alles. Als ik een beetje in shape ben is er denk ik toch snel een kilo of 5-6 af. Op mijn wedstrijd woog ik 96 kg.
Friese kilo's :p.

Nee ben je in de ochtend op nuchtere maag 110 nu @wovano ?
Vanmorgen 109,7 kg. Mooie is wel dat ik nu in 5 weken tijd niet ben afgevallen in gewicht, maar de shape sterk verbeterd is.

Terug
Naar boven