- Waardering
- 4.832
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou nog iets meer upper chest trainen, lijkt achter te komen. Voor de rest super!!Bekijk bijlage 465918
Nog genoeg werk aan de weg maar het begin is er
Dit blijf ik toch een van de mooiere fysieken hier vinden. Indrukwekkend groot en breed, zonder het “freak” aspect.
Gvd dikke poten eeyBekijk bijlage 465918
Nog genoeg werk aan de weg maar het begin is er
Bruteeeee shape, wanneer staat je volgende wedstrijd eigenlijk weer op het menu
Pas oktober volgend jaar zoals het nu uitziet. Wil rond eind oktober, begin november weer een goede shape hebben. Dan tot maart bouwen en dan meedoen aan de forum contest en een snoeiharde shape neerzetten daar.Bruteeeee shape, wanneer staat je volgende wedstrijd eigenlijk weer op het menu
Met jouw comp ervaring gaat dat zeker goed komenPas oktober volgend jaar zoals het nu uitziet. Wil rond eind oktober, begin november weer een goede shape hebben. Dan tot maart bouwen en dan meedoen aan de forum contest en een snoeiharde shape neerzetten daar.

Dit blijf ik toch een van de mooiere fysieken hier vinden. Indrukwekkend groot en breed, zonder het “freak” aspect.
Ja ik ga de forum contest gewoon precies zo benaderen als een echte wedstrijd. Mijn doel voor de eerstvolgende echte wedstrijd is om nog droger en harder erbij te staan dan de eerste wedstrijd dus ik kan nu misschien wat dingen uitproberen. Het moment dat ik de foto’s maak kies ik toch zelf.
Ik ben ook van plan mee te doen volgend jaar en jouw instelling motiveert mij.Ja ik ga de forum contest gewoon precies zo benaderen als een echte wedstrijd. Mijn doel voor de eerstvolgende echte wedstrijd is om nog droger en harder erbij te staan dan de eerste wedstrijd dus ik kan nu misschien wat dingen uitproberen. Het moment dat ik de foto’s maak kies ik toch zelf.
Geen half gedoe met slap cutten en cheaten, maar gewoon dedicated de prep in en strikt eten en trainen. Veel kcal-dense voedsel (veel groenten enzo, mager vlees/vis en functionele voeding) en hooguit wat kruiden en XXL Light Sauce. Serieus depleten, laden, vocht afdrijven voor een serieuze wedstrijdshape. 
110? Dam
Ik vind op een of andere manier die gymshark trainingbroeken altijd je benen verkleinen, geen idee waarom.
Zeker lekker gas erop en geen p*ssy gedoe.Ik ben ook van plan mee te doen volgend jaar en jouw instelling motiveert mij.Geen half gedoe met slap cutten en cheaten, maar gewoon dedicated de prep in en strikt eten en trainen. Veel kcal-dense voedsel (veel groenten enzo, mager vlees/vis en functionele voeding) en hooguit wat kruiden en XXL Light Sauce. Serieus depleten, laden, vocht afdrijven voor een serieuze wedstrijdshape.
![]()
Gewicht zegt ook niet alles. Als ik een beetje in shape ben is er denk ik toch snel een kilo of 5-6 af. Op mijn wedstrijd woog ik 96 kg.
Vanmorgen 109,7 kg. Mooie is wel dat ik nu in 5 weken tijd niet ben afgevallen in gewicht, maar de shape sterk verbeterd is.