- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Goeie fysiek, buff en droog. Ik had je wel 100 kg geschat o.b.v. die foto.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goeie fysiek, buff en droog. Ik had je wel 100 kg geschat o.b.v. die foto.

Zie hetFelt cute might delete later
Toch maar weer gestopt met armen trennen
![]()
Echt een goeie rug zeg.
Hoe vaak en hoeveel train je je rug?Twee keer per week sinds vorige week weer. Daarvoor twee maanden lang niks behalve wat lat pulldown op 50% ivm rugblessure.Echt een goeie rug zeg.Hoe vaak en hoeveel train je je rug?
Genetics?Twee keer per week sinds vorige week weer. Daarvoor twee maanden lang niks behalve wat lat pulldown op 50% ivm rugblessure.
Ik zie dan eerder de kaken die sterk uitstekenAls jij zo naar achteren leunt en onder goede belichting gaat staan heb je ook zo'n rug hoor.
Vind eerder zijn schouders er bovenuit steken... Die zijn mooi rond.
Als jij zo naar achteren leunt en onder goede belichting gaat staan heb je ook zo'n rug hoor.
Dus de foto is fake-natty?Denk je? Zelf vind ik die rug (en schouders) zo bizar goed dat het wel een trucage lijkt.
Zeker geen goeie genen, als iemand wel shit genen heeft dan ben ik het wel. Als je ziet hoe weinig ik er voor teurg krijg voor de hoeveelheid tijd dat ik train en moeite die ik er in stak/steek (laatste tijd iets minder door motivatie/blessures). Rug is prima maar ook angle, en een 78cm taile op dit bodyfat helpt ook wel mee. Als iets wel een zwak punt aan m'n lichaam is zijn het m'n'schouders en armen juist wel. Dit zijn foto's van een maand of drie geleden, maar lijkt een pak minder impressive dan m'n rearAls jij zo naar achteren leunt en onder goede belichting gaat staan heb je ook zo'n rug hoor.

Dus de foto is fake-natty?
Voor alle duidelijkheid, de foto.
Je kunt ook overdrijven.
WatDenk je? Zelf vind ik die rug (en schouders) zo bizar goed dat het wel een trucage lijkt.

Damn
Heeeele goede progressie voor 10 weken