bartham1
Novice
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Lekker rugje hoor!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zwart slankt af, als je benen dan al ietwat smaller zijn icm én zwart én strakke broek, dan ogen je benen skinny iddIk vind op een of andere manier die gymshark trainingbroeken altijd je benen verkleinen, geen idee waarom.
'k Merk het toch in mn fitness ook... Verder gekke foto hoor
Zwart slankt af, als je benen dan al ietwat smaller zijn icm én zwart én strakke broek, dan ogen je benen skinny idd
Ik heb geen bigramy benen maar leggings en strakke broeken staan mij best goedJe moet ook alleen leggings en strakke broeken dragen als je Big Ramy benen hebt. Anders kan je het maar beter achterwege laten
Leggings zijn gewoon fijn.Je moet ook alleen leggings en strakke broeken dragen als je Big Ramy benen hebt. Anders kan je het maar beter achterwege laten
Nou, jij hebt toch wel bij de meest indrukwekkende poten die ik ooit irl heb gezienIk heb geen bigramy benen maar leggings en strakke broeken staan mij best goed

Thanks voor het complimentNou, jij hebt toch wel bij de meest indrukwekkende poten die ik ooit irl heb gezien![]()

Tijdens die seminar met Galen, niet gesproken ofzo. Ik viel daar ook niet echt op tussen al die buffelsThanks voor het compliment
Wanneer hebben wij elkaar eigenlijk irl gezien?![]()

Ah toen kende ik je gezicht nog niet denk ikTijdens die seminar met Galen, niet gesproken ofzo. Ik viel daar ook niet echt op tussen al die buffels![]()

Eens.Je moet ook alleen leggings en strakke broeken dragen als je Big Ramy benen hebt. Anders kan je het maar beter achterwege laten
Scheer jij je benen?
Is niet nodig bij hem.
Scheer jij je benen wel Lien? Of laat je het in de winter groeien?

Jakkes. Ik ben net aan het eten Thuggy. Mijn honger (sorry, trek) is op slag verdwenen...Scheer jij je benen wel Lien? Of laat je het in de winter groeien?![]()

En maak je er dan ook vlechtjes in??Jakkes. Ik ben net aan het eten Thuggy. Mijn honger (sorry, trek) is op slag verdwenen...![]()

Die wel ja. Benen niet. Belichting.
Bummer had een foto van je ballen verwacht.
met strikjes