AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

arm.jpg

Beste fysiek op dit forum

Thanks iedereen. :thumb:

Alleen zien me kuiten er wel heel triest uit, zeker vanuit die angle. Dus als ''cope'' ook een foto vanuit een andere hoek.
legs.jpg
calves11-11.jpg

Volgens mij waren ze pumped richting de 49+cm. Overigens is het een tijdje geleden dat ik mijn stats heb bijgewerkt.
Damn die benen! Krijg hier wel lichte homo trekjes van. @mat help.me

Daar heb ik eerst een foto voor nodig van hem zonder boxershort, dan kan ik hem misschien genezen.

Als jij droog staat en je posing on point is, stoom je zo easy door naar A-klasse.

En dan ben je een aantal duizenden euro's lichter, een paar plastic bekers rijker en waarvoor? Zodat je op je insta kunt zetten dat je A-atleet bent, wat toch niemand begrijpt?

En dan ben je een aantal duizenden euro's lichter, een paar plastic bekers rijker en waarvoor? Zodat je op je insta kunt zetten dat je A-atleet bent, wat toch niemand begrijpt?

bij het woord A -atleet moet ik altijd even glimlachen ,is net zo'n leeg begrip als A-klasser in het boksen en A -klasse HW kickboksen

(beiden net zo marginaal deelnemersveld en niveau als bodybuilding in Nederland) ik denk dat sportvissen,klaverjassen en bridge op een veel hoger

internationaal niveau staan ,het prijzengeld in ieder geval wel

Laatst bewerkt:

Niet helemaal mee eens. Als deze meneer Thomas er op elke willekeurige dag zo bijloopt hoeft hij alleen zijn kcal wat te verminderen, wat cardio toe te voegen en misschien zijn stack een beetje veranderen om goed voor de dag te komen in een wedstrijd. Dat hoeft niet duizenden euro's te kosten naast wat je gewoonlijk al kwijt bent aan de bodybuilding lifestyle zonder wedstrijden te doen.

Tuurlijk zijn er zaken die specifiek horen bij wedstrijden die wat geld kosten zoals tan, eventuele hotelovernachting, de fee om mee te doen etc. maar dit gaat niet over duizenden euro's.

• Like
Waarderingen: BB_
Paar duizend euro? Leg mij die effe uit. Je wordt lid van de bond, schrijft je in voor de wedstrijd en koop een poseerslip. Wellicht nog wat bijkomende kosten, maar ik was hooguit een paar honderd euro kwijt. BB-ing doe je trouwens sowieso niet voor het geld, net als de meeste sporten als amateur. En al helemaal niet voor je insta, althans, ik heb niet eens insta. :P Ik zeg ook niet dat hij het moet doen, maar z'n fysiek is het zeker waardig.

bij het woord A -atleet moet ik altijd even glimlachen ,is net zo'n leeg begrip als A-klasser in het boksen en A -klasse HW kickboksen

(beiden net zo marginaal deelnemersveld en niveau als bodybuilding in Nederland) ik denk dat sportvissen,klaverjassen en bridge op een veel hoger

internationaal niveau staan ,het prijzengeld in ieder geval wel
Bridgen zeker weten, m'n neef is prof en wereldkampioen geweest bij de jeugd. Verdient meer dan ik. :roflol:
Klaverjassen wordt alleen in Nederland (en wellicht België) gedaan; Bert van Marwijk is hier ooit 'wereldkampioen' in geweest, maar dat is ook een nietszeggend begrip aangezien bij klaverjassen winst/verlies voor het grootste deel wordt bepaald door goeie kaarten krijgen, hetgeen bij bridge amper een rol speelt aangezien het gehele veld/zaal dezelfde kaart heeft en je score wordt bepaald t.o.v. het veldgemiddelde.

Terug
Naar boven