XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Paar duizend euro? Leg mij die effe uit. Je wordt lid van de bond, schrijft je in voor de wedstrijd en koop een poseerslip. Wellicht nog wat bijkomende kosten, maar ik was hooguit een paar honderd euro kwijt. BB-ing doe je trouwens sowieso niet voor het geld, net als de meeste sporten als amateur. En al helemaal niet voor je insta, althans, ik heb niet eens insta. :P Ik zeg ook niet dat hij het moet doen, maar z'n fysiek is het zeker waardig.

Paar duizend euro bedoeld hij vooral de HGH etc mee denk ik :roflol:

Met het fysiek dat @th0maz op bovenstaande foto heeft, hoeft hij niet heel veel te veranderen om op het podium te staan. Beetje depleten en laden en dan wint ie lachend een beginnerswedstrijd.

Hoe werkt dat eigenlijk zal Thomas eerst een b niveau moeten winnen om a mee te mogen doen. Of zal een mailtje met foto’s genoeg overtuiging zijn om met a mee te mogen doen?

Hoe werkt dat eigenlijk zal Thomas eerst een b niveau moeten winnen om a mee te mogen doen. Of zal een mailtje met foto’s genoeg overtuiging zijn om met a mee te mogen doen?
Top 5 bij een b wedstrijd is voldoende voor een a kwalificatie normaal

Als de planning gunstig is en er een paar weken tussen de C- en B-wedstrijd zit, kun je even doortrekken. Klinkt trouwens gemakkelijker dan het is.

@ Shit-4-Free
1568922941018.png

Top 5 bij een b wedstrijd is voldoende voor een a kwalificatie normaal
Hebben de meeste wedstrijden wel zoveel deelnemers per klasse? Paar keer d en c wedstrijden geweest en daar had je belachelijk veel klasses zodat er bijna geen een was met meer dan 5 deelnemers. Ik snapte er iig geen f**k van.

IFFBB start je bij de C en de eerst 3 naar de B daarna de eerste 3 naar de A.
De hoofdjury mag bepalen dat er mensen uit de top 5 door mogen naar het volgend niveau

Als jij droog staat en je posing on point is, stoom je zo easy door naar A-klasse.
Wellicht als ik ooit mijn chest en kuiten wat meer volume kan geven. Althans, dat vertel ik mijzelf al jaren :(. Vooralsnog is het een beetje een uit de hand gelopen hobby.

Paar jaar geleden stonden ze al eens tegenover elkaar in contest. Sterk jaar toen :)

Zien er inderdaad heel goed uit :thumb:

Tuurlijk moet je eerst je strepen verdienen. Godver wat een domme opmerking :)

Volgens mij is dat Camelus. En vergeet ook niet JWdoetookmee en Punjab.

Dank voor het compliment maar ik heb veruit de beste fysiek van het forum, Thomas staat er toch wel iets beter bij. Jw en Punjab ook. Maar hey, ik ben natty dus ik heb een excuus. Maar wel als enige A-atleet... :booty:

Dank voor het compliment maar ik heb veruit de beste fysiek van het forum, Thomas staat er toch wel iets beter bij. Jw en Punjab ook. Maar hey, ik ben natty dus ik heb een excuus. Maar wel als enige A-atleet... :booty:

komt door die cameltoe

Ik bedoelde eigenlijk Saik.

Tuurlijk moet je eerst je strepen verdienen. Godver wat een domme opmerking :)

Ha-ha lijkt me niet geheel onlogisch dat iemand met een a klasse fysiek niet eerst een b wedstrijd hoeft te doen. Volgens mij heb ik wel is gelezen dat iemand bij een andere groep word ingedeeld omdat die ze fysiek te goed is.

Ha-ha lijkt me niet geheel onlogisch dat iemand met een a klasse fysiek niet eerst een b wedstrijd hoeft te doen. Volgens mij heb ik wel is gelezen dat iemand bij een andere groep word ingedeeld omdat die ze fysiek te goed is.

Volgensmij gebeurd dat vooral bij C/D wedstrijden. De NBBF wil juist dat D wedstrijden voor échte beginners zijn had ik ooit gehoord dacht ik, degenen die daar te goed voor zijn worden naar C klasse doorgeschoven. Maar correct me if I'm wrong.

Terug
Naar boven