Robin
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.602
- Lengte
- 1m80
Ik vind die schoenen nog mooi maar als ik er lang naar kijk doet het me denken aan boten ofzo.
Hoe zitten ze?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind die schoenen nog mooi maar als ik er lang naar kijk doet het me denken aan boten ofzo.
Neen eigenlijk niet, ik heb het al geaccepteerd ._.Ken je dat gevoel , je voelt je lekker in shape en denkt “dam ik ben goed bezig”, dan open je dbb en zie je een foto van Wouter... dan vraag je je af waarom je zo skinny bent![]()
Nou nou nou niet overdrijvenKen je dat gevoel , je voelt je lekker in shape en denkt “dam ik ben goed bezig”, dan open je dbb en zie je een foto van Wouter... dan vraag je je af waarom je zo skinny bent![]()

Hoe zitten ze?
Ken je dat gevoel , je voelt je lekker in shape en denkt “dam ik ben goed bezig”, dan open je dbb en zie je een foto van Wouter... dan vraag je je af waarom je zo skinny bent![]()

Nogal chance dat ik bij die andere 10% hoor hé

Het maakt niet bij welk percentage je zit, je blijft toch altijd kijken naar gasten die groter zijn. Of dat nou 50%, 30%, 10% of 2% is.

Ik had altijd het idee dat 90% van dbb überhaupt niet traint eigenlijk..
Ken je dat gevoel , je voelt je lekker in shape en denkt “dam ik ben goed bezig”, dan open je dbb en zie je een foto van Wouter... dan vraag je je af waarom je zo skinny bent![]()
Ik wil jouw lichaam ook eens zien xxx
Wil je niet.
gay
Vertel eens welke risico's ik allemaal neem slimmerikJe voelt je skinny omdat Wouter gezondheidsrisico’s neemt en de andere dbb-leden niet of in mindere mate. Hier is je antwoord zie maar wat je er mee doet.
Groetjes dag dag hoor
Wat een gozer. Pietje braaf?Je voelt je skinny omdat Wouter gezondheidsrisico’s neemt en de andere dbb-leden niet of in mindere mate. Hier is je antwoord zie maar wat je er mee doet.
Groetjes dag dag hoor
Vergeet niet dat maar een klein deel van de leden foto's van zichzelf post, naar een meet komt en logt. Van een groot deel zullen we het dus nooit weten.In dat geval is het voor mij 100% want met mijn 1.63 is elke gast op DBB groter![]()
Je eet speculoosijs.Vertel eens welke risico's ik allemaal neem slimmerik