XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

IMG_20191004_202018.jpg

Ook maar weer eens een foto gemaakt in de gym
Ik vind die schoenen nog mooi maar als ik er lang naar kijk doet het me denken aan boten ofzo.
Hoe zitten ze?

Ken je dat gevoel , je voelt je lekker in shape en denkt “dam ik ben goed bezig”, dan open je dbb en zie je een foto van Wouter... dan vraag je je af waarom je zo skinny bent :P

Ik vind die schoenen nog mooi maar als ik er lang naar kijk doet het me denken aan boten ofzo.
Hoe zitten ze?

Zitten prima, heb ze destijds gekocht omdat ik goed schoeisel wilde hebben voor squatten en deadliften maar heb ze altijd de hele training aan. Sexy vind ik ze niet maar dat boeit me niet zo in de gym.

Het maakt niet bij welk percentage je zit, je blijft toch altijd kijken naar gasten die groter zijn. Of dat nou 50%, 30%, 10% of 2% is.

Ken je dat gevoel , je voelt je lekker in shape en denkt “dam ik ben goed bezig”, dan open je dbb en zie je een foto van Wouter... dan vraag je je af waarom je zo skinny bent :P

Je voelt je skinny omdat Wouter gezondheidsrisico’s neemt en de andere dbb-leden niet of in mindere mate. Hier is je antwoord zie maar wat je er mee doet.

Groetjes dag dag hoor

Je voelt je skinny omdat Wouter gezondheidsrisico’s neemt en de andere dbb-leden niet of in mindere mate. Hier is je antwoord zie maar wat je er mee doet.

Groetjes dag dag hoor
Vertel eens welke risico's ik allemaal neem slimmerik

Goedemorgen Heren.
Hallo Wanna.

Terug
Naar boven