Ano_261020
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 6.710
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Reageer er toch niet op, hij zit je gewoon te stangen .
Is juist leuk
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Reageer er toch niet op, hij zit je gewoon te stangen .
precies, iedereen hier zou gewoon moeten gebruiken of GTFOZullen we anders even stoppen met die roid discussie? Of je wel of niet gebruikt maakt geen drol uit .. het is hier tenslotte een bodybuilding forum![]()
precies, iedereen hier zou gewoon moeten gebruiken of GTFO
Reported.

O gelukkig dan kan ik mezelf ook een user noemen

Ga ik dat gelijk bestellen

Pas maar op! Al die grote jongens hier begonnen allemaal heel onschuldig met creatine...
Als je maar niks tegen m'n baas zegt, hij mag het niet weten

We regelen dat verder via pm.Als je maar niks tegen m'n baas zegt, hij mag het niet weten![]()
bitcoin ook goed?We regelen dat verder via pm.
Je bent vertrouwd met PayPal of Western Union?
Als daar een bijkomende uitleg aan vasthangt.
Als daar een bijkomende uitleg aan vasthangt.
Want weet niet hoe dat werkt.
We verrekenen dat wel.
*Bij de volgende betaling.
Nummer van de baas graag.het werd me toch wat te ingewikkeld allemaal dus heb het maar verteld tegen m'n baas... Blijkt ie zelf ook eiwitten te gebruiken (op een iets andere manier, en daar mag ik dan weer niets over zeggen) Er dus niks om bang voor te zijn
Moet je wel 2 andere merken noemen ivm reclame code commissie.Ik gebruik ook Whey Delicious van XXL nutrition. Of mogen merknamen hier niet besproken worden?
Direct 40 kg besteld, want ik wil ook zo groot worden als jij.Ik gebruik ook Whey Delicious van XXL nutrition. Of mogen merknamen hier niet besproken worden?