Vertel eens welke risico's ik allemaal neem slimmerik
We kennen allemaal het riedeltje. Ik kuur zelf ook maar wat jij weg werkt... Ga zo door, goed voor het hart, je zaad en je lever!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vertel eens welke risico's ik allemaal neem slimmerik
Als ik naar jouw stats kijk hoop ik niet dat je kuurt.We kennen allemaal het riedeltje. Ik kuur zelf ook maar wat jij weg werkt... Ga zo door, goed voor het hart, je zaad en je lever!
Wat werk ik allemaal weg dan?We kennen allemaal het riedeltje. Ik kuur zelf ook maar wat jij weg werkt... Ga zo door, goed voor het hart, je zaad en je lever!
In de wandelgangen gaat de roddel dat hij zich ook inlaat met experimentele middelenNaar wat ik begrepen heb o.a. speculoosijs (bron: @Bert)

Als ik naar jouw stats kijk hoop ik niet dat je kuurt.
Update je stats dan eens en post een fysiekfoto. Dan kun je iedereen de mond snoeren lullo
Ik hoef mij op dat gebied niet voor iedereen te bewijzen. Ik zeg niet dat ik de grootste/sterkste hier ben, maar ben geen kleine jongen.
Zolang je het niet bewijst ziet iedereen je als een klein vervelend ventje denk ik
Zolang je het niet bewijst ziet iedereen je als een klein vervelend ventje denk ik
Wat heeft werk met gezondheidsrisico's te maken?Je hebt een baan waarbij het risico’s met zich mee neemt om doping te gebruiken. Kan me herinneren dat je voor je wedstrijd aan de halotestin zat. Halotestin is 1 van de giftigste soorten. Als je dat al als snoep weg werkt zeg dat genoeg over je middelengebruik.
Ik hoef mij op dat gebied niet voor iedereen te bewijzen. Ik zeg niet dat ik de grootste/sterkste hier ben, maar ben geen kleine jongen.