LapidumSanctus
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 67
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rug wijder maken om dat te compenseren. lange armen zijn een voordeel als je ook een heel wijde rug hebt.
2,5 jaar training waarvan een half jaar een blessure, 2x buffer en meer ripped dan iedere natty van dbb met soortgelijke trainingstijd en dan in een topic een anti-roid rant maken waarbij je mensen deed denken dat je de zoon van mister10 was.
http://25.media.tumblr.com/53b70d7d025bfe6ddd936ed53dbdfac9/tumblr_mm5t67GvOX1riahmqo1_400.gif
[Link niet meer beschikbaar]

Ja dan noem je ook wel ff een paar personen.ga ff in het log van skyblazer, sayer, bearellejonas, arnodsi,... kijken naar hun progresspics na 2,5 jaar en vergelijk even met die in mini-mister10 zn gallerij![]()
(en daffy, maar die is te dik om goed mee te kunnen vergelijken)
2,5 jaar training waarvan een half jaar een blessure, 2x buffer en meer ripped dan iedere natty van dbb met soortgelijke trainingstijd en dan in een topic een anti-roid rant maken waarbij je mensen deed denken dat je de zoon van mister10 was.
... ik mocht toch zeker wel mijn mening geven over wat ik van dat aas gebruik vindt? Maar goed
You wish, het zijn natty's omdat zelfs de grootste staatsmongool kan zien dat er geen roids voor nodig zijn no offensezijn zowat de enige natty's op dbb(en daffy, maar die is te dik om goed mee te kunnen vergelijken)
no offense daffy

Hij ziet er wel natty uit

Rug wijder maken om dat te compenseren. lange armen zijn een voordeel als je ook een heel wijde rug hebt.
ten eerste was die 'mening' een hoop ongefundeerde onzin. Ten 2de is het overduidelijk dat je zelf ook gebruikt en je dit enkel zegt omdat je kop hier op dbb staat.... ik mocht toch zeker wel mijn mening geven over wat ik van dat aas gebruik vindt? Maar goed