MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

peanut is meer een buu hihi

Even om Angelus te pesten, dit was al na anderhalf jaar trainen

33xg1nl.png

Lang over nagedacht om te gebruiken. Echter heeft mijn schoonvader ( trainings partner ) mij overgehaald het niet te doen. Verder ook nooit meer in me opgekomen om daar aan te beginnen. Maar bulken doe ik langzaam aan probeer year round zelfde bf aan te houden alleen tijdens zomer iets omlaag...

Als je er geen nood aan hebt moet je het niet doen.

Lang over nagedacht om te gebruiken. Echter heeft mijn schoonvader ( trainings partner ) mij overgehaald het niet te doen. Verder ook nooit meer in me opgekomen om daar aan te beginnen. Maar bulken doe ik langzaam aan probeer year round zelfde bf aan te houden alleen tijdens zomer iets omlaag...

ja, en die zit toevallig niet op dbb/weet dat jij op dbb zit?

:roflol: komop hoody

Hou jezelf ff voor de gek man met je natty in 1,5 jaar :o

Aangespannen zie je er altijd indrukwekkender uit, fysiek viel wel mee. Nu ik eraan denk, kheb al een jaar geen aangespannen pics meer gepost, wat mijn fysiek eigenlijk onrecht doet:(

ja, en die zit toevallig niet op dbb/weet dat jij op dbb zit?

XD hij houdt zich helemaal niet bezig met internet.
Die man wordt 57 jaar in maart, het enigste waar voor hij traint is zijn gezondheid om fit door het leven te gaan. Ik kan je nu al garanderen dat er hier op dbb vrijwel 1 tot 10 mensen zijn die op zijn leeftijd zo kunnen trainen en er zo uitzien. Ik zal binnenkort wel ff een foto van hem posten. Hij gebruikt ook geen aas oid.

---------- Toegevoegd om 22:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:42 ----------

Even om Angelus te pesten, dit was al na anderhalf jaar trainen

33xg1nl.png

Dat is super ziek niets meer dan respect :)

geef mij een voorbeeld van een natty met betere resultaten op zo'n tijdsperiode? (veel beter dan bearellejonas ga je het volgens mij niet vinden)

---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------

heb je hem weer:roflol:

niet bekend met bareallejonas maar
iviru8.jpg
2 jaar en een paar maanden training

ga ff in het log van skyblazer, sayer, bearellejonas, arnodsi,... kijken naar hun progresspics na 2,5 jaar en vergelijk even met die in mini-mister10 zn gallerij:rolleyes:

Dude wtf? Jij gaat een steekproef op stuk of 4 personen representatief stellen voor de hele populatie?
En dan nog de aanname dat zij de enige natty zijn op dbb. :roflol:

niet bekend met bareallejonas maar
iviru8.jpg
2 jaar en een paar maanden training

jij hoorde idd ook nog in het lijstje thuis. (jonas had wel tikkeltje beter fysiek dan jij, ofwel lag dat aan het feit dat hij wat droger stond)

jij hoorde idd ook nog in het lijstje thuis. (jonas had wel tikkeltje beter fysiek dan jij, ofwel lag dat aan het feit dat hij wat droger stond)

ja ben wel een beetje chubby atm. kilootje of 93.
maar goed dit vind je dus een slechter fysiek dan dat van nickson?

Angelus kan het gewoon niet hebben dat hij nergens talent voor heeft buiten eventueel studie om. Nouja nergens, misschien nog niet gevonden. Krachtsport en of bodybuilding is het in ieder geval niet, want ongetraind had ik nog meer spiermassa dan hij (no offense, maar je vraagt erom).

XD hij houdt zich helemaal niet bezig met internet.
Die man wordt 57 jaar in maart, het enigste waar voor hij traint is zijn gezondheid om fit door het leven te gaan. Ik kan je nu al garanderen dat er hier op dbb vrijwel 1 tot 10 mensen zijn die op zijn leeftijd zo kunnen trainen en er zo uitzien. Ik zal binnenkort wel ff een foto van hem posten. Hij gebruikt ook geen aas oid.

---------- Toegevoegd om 22:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:42 ----------

Dat is super ziek niets meer dan respect :)

Zoals ik al zei, aangespannen fotos zijn meestal overkill (meeste mensen hier posten alles aangespannen + pomp) Zo zie ik er bv ontspannen uit:

2d6vznd.png

Angelus kan het gewoon niet hebben dat hij nergens talent voor heeft buiten eventueel studie om. Nouja nergens, misschien nog niet gevonden. Krachtsport en of bodybuilding is het in ieder geval niet, want ongetraind had ik nog meer spiermassa dan hij (no offense, maar je vraagt erom).

Maar jij eet couscous..

Terug
Naar boven