- Waardering
- 118
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 12%
wel perfect om een cycle te starten

j/k perfect vp om serieus op te bulken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

zijn zowat de enige natty's op dbb(en daffy, maar die is te dik om goed mee te kunnen vergelijken)
no offense daffy
You wish, het zijn natty's omdat zelfs de grootste staatsmongool kan zien dat er geen roids voor nodig zijn no offense![]()
En ik dan? Ik train maar een half jaar langer dan jij + 2x een half jaar gestopt = 1 jaar wasted (net als peanut).

Om nog maar te zwijgen over mezelf lol
Nu vraag ik me ineens af waarom ik niet als natty bestempeld word door je. Verdenk je mij ergens van?

ten eerste was die 'mening' een hoop ongefundeerde onzin. Ten 2de is het overduidelijk dat je zelf ook gebruikt en je dit enkel zegt omdat je kop hier op dbb staat.
indien niet dan moet hij zich zwaar schamen![]()
Begin maar met eten
geef mij een voorbeeld van een natty met betere resultaten op zo'n tijdsperiode? (veel beter dan bearellejonas ga je het volgens mij niet vinden)
---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------
heb je hem weer![]()
Whuaha ik ga echt zwaar stuk om dit...
Waarom zou ik in godsnaam gebruiken? En ook als ik zou gebruiken zou ik daar open en eerlijk voor uitkomen. Ik hoop dat je jou uitspraken niet meent en gewoon aan het trollen bent.
Altijd dat gezeik weer over natty
Wie vallen er altijdover?
Juist![]()

mar ick ben kal net als die groene en die ene die een dragonball als hoofd heeft
wel perfect om een cycle te starten
j/k perfect vp om serieus op te bulken.