MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Nou ja, je moet niks. Ik doe het ook met shirts. Die koop ik standaard een maat te groot zodat het lekker zit bij mijn bovenarms en schouders, en die neemt ze dan een beetje in bij mijn taille zodat het niet compleet vormeloos wordt.
Nu scheelt het bij mij natuurlijk niet zoveel centimeters als bij jou...

Het vermaken van een onlangs in de sale gescoord colbertje maatje 58 dikz*k was nog duurder dan het colbertje zelf :roflol:
En uiteindelijk vind ik hem niet eens zo leuk, ja hij was leuk voor die deal van 80% korting, maar nu is hij werkelijk duurder door het vermaak en dan had ik hem nooit gekocht :emo:
Dat dere fashion leef...

Ik koop kleding soms te klein met de gedachte dat ik toch wel ga afvallen en het binnenkort wel past. :o
Je weet dat jezelf belonen nadat je iets hebt behaald ook echt beter werkt?

Dus hophop, honger lijden en sporten, dan mag je daarna voor jezelf mooie nieuwe shirtjes kopen enzo.

Ik zie het, dat ziet er inderdaad goed uit zo. Ik heb ook altijd 10-20cm over in de taille.. Daar kan dan in elk geval 10Cm vanaf, zodat er ook wat ruimte overblijft voor schommelingen tussen bulk en cut :D
Maar kan dit bij eender welke soort broek? Ik heb voornamelijk stretch jeans eigenlijk..

zwangerschap broek niks voor je?

Kleine shoulder pump.

shoulder-.jpg

Het vermaken van een onlangs in de sale gescoord colbertje maatje 58 dikz*k was nog duurder dan het colbertje zelf :roflol:
En uiteindelijk vind ik hem niet eens zo leuk, ja hij was leuk voor die deal van 80% korting, maar nu is hij werkelijk duurder door het vermaak en dan had ik hem nooit gekocht :emo:
Dat dere fashion leef...
Met jouw fysiek ga je nooit een goed passend colbertje vinden die niet vermaakt hoeft te worden, beetje part of the deal van buffel zijn :p

Geloof dat bij het colbert dat ik een kleine drie jaar geleden heb gekocht het vermaken zo'n 30 euro kostte, vond het wel meevallen.

Als je een fatsoenlijk zittend pak wilt, zul je dat hoe dan ook op maak moeten laten maken.
(Zelfs ik met kleine benen en een grote waist en helemaal geen absurde schouderomtrek.)
Nadeel is wel dat als je nog veel groeipotentie hebt je al die dure pakken na ene paar jaar weer weg kan doen, tenzij ze nog een beetje fatsoenlijk vermaakt kunnen worden.

Best gespierd en behoorlijk lean.

Terug
Naar boven