Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

85AA0F38-5CE3-4C4A-B024-4F014C65F4D6.jpeg

Ga de komende periode wel meer skinny bitches drinken ipv bier, ben even de lovehandles aan het wegwerken hehehe

Meet t bijna nooit maar was toevallig in de buurt van een meetlint laatst. 89 middel, 73 benen en verder niks gemeten.
Maak mezelf ook niet de illusie dat ik uberhaupt in de buurt kom van jouw schouderomtrek. Dus gewoon niet meten, voel ik me ook niet slecht :)
73 benen, mother of God dat zijn stevige poten

Het vermaken van een onlangs in de sale gescoord colbertje maatje 58 dikz*k was nog duurder dan het colbertje zelf :roflol:
En uiteindelijk vind ik hem niet eens zo leuk, ja hij was leuk voor die deal van 80% korting, maar nu is hij werkelijk duurder door het vermaak en dan had ik hem nooit gekocht :emo:
Dat dere fashion leef...

https://eu.suitsupply.com/en/home is echt een uitkomst. Toen ik veel trainde kocht ik daar een hoop. Je kan zelfs dingen compleet op maat laten maken voor een leuk prijsje.

Haha Die flash :p

Wanneer je dochter van 4 ziek is, thuis blijft van school, je haar mee neemt naar de gym en ze tussen het netflixen door stiekem foto’s van je maakt. :roflol:

38E3FDF8-FBAC-4174-B576-4FB62167D0EB.jpeg

Hier zat ze er naast. :lol:

EFC8C096-7B5F-4AE6-97FC-80FCA6A16925.jpeg

Hier had ze me in het vizier :roflol:

Terug
Naar boven