- Waardering
- 8.812
Angelus is gewoon een zure ecto die beter wat harder zou trainen inplaats van zichzelf proberen "interessant" te maken op dit forum.![]()
Trainde hij überhaupt dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Angelus is gewoon een zure ecto die beter wat harder zou trainen inplaats van zichzelf proberen "interessant" te maken op dit forum.![]()
Wat een gezever Angelus. Wat Nickson heeft gepresteerd op 2.5 jaar is knap, maar niet onmogelijk.
Blijft ook wel een tof topic dit he !
Angelus heeft volgens mij een zwaar minderwaardigheidscomplex dat hij constant iedereen moet bestempelen als juice, best triest dat mensen zich hierdoor beter gaan voelen
[
ik zei nergens dat dat fysiek op die tijd onmogelijk is
Klopt, maar je leek het wel erg ongeloofwaardig te vinden dat hij op die tijd zonder roids dat lichaam kan behalen. Zo uitzonderlijk lijkt het me niet.
Damn, natty mogelijkheden worden hier zwaar onderschat![]()

Jij zit year round op t3 dus jij moet je stilhouden![]()

bij iemand die zo hard anti-roid dingen roept terwijl ongevraagd en tegelijkertijd er n stuk beter uitziet dan elke natty op dit forum op die tijd (in b4 bullshit hoody en waterpoloer) vind ik het ook ERG ongeloofwaardig.