Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

iedereen liegt hier op dbb srs.

Het was ook niet fysiek maar kracht stats,Trouwens kijk maar eens hoe skatermarvin er nu bij staat
Maar ja zou ik je maargelijk geven aagezien je dat wilt zien he:rolleyes:

Jou antwoord
je log zegt na een jaar progressie:
Squat 3x130kg/7x110kg
bp 6x80kg
deadlift 8x150kg

dus je gaat me proberen wijsmaken dat je na 4 maanden 5x110kg squat en de volgende 8 maanden maar 2 reps gains gemaakt hebt.

@ mensen die het nodig vinden te liegen op het internet en zichzelf al eerder ergens hebben tegengesproken wat te achterhalen is met 2 seconde de zoekfunctie te gebruiken

in b4 gevalletje "ik ben pas beginnen squatten op maand 8", b*ch please

Genoeg echte naturals hier op het forum die een aanwijzing geven over wat wel/niet mogelijk te behalen is, dus kom niet af met zulke belachelijk hoge kg's op zulke korte tijd en dan beweren dat je niet aan de celltech zit

edit: ofwel zijn het van die squats met een ROM waar mijn oma nog mee lacht, dat is de andere optie

nu herinner ik het me weer, ik gok op paar rondjes winny/anavar, verklaart je middelmatige fysiek.

Maar genoeg nu met deze onzin roiddiscussie, mensen die roiden en erover liegen gaan het toch niet toegeven:roflol:

• Like
Waarderingen: mat
Als ik Angelus was zou ik ook denken dat de hele wereld kuurt.

Daarom zeg ik erbij "terwijl ik beweer van niet".
Als jullie dat zouden doen, wat nog onwaarschijnlijker is dan dat jij Patricia Paay in d'r kont zal fist****en, dan zal ik niet beweren dat het niet is gebeurd.

Jij slaapt met 1 oog open?

---------- Toegevoegd om 23:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:42 ----------

Angelus wil je aub je ectomondje houden? bvd

Niet iedereen heeft zo'n shitty genen als jij. Je bent gedoemd om eeuwig beta te blijven

Je spreekt uit eigen ervaring?

:trollface:

Laat m lekker, niemand neemt zo'n jongen toch nog serieus hier. Hij post die onzin ook alleen maar omdat ie weet dat iedereen er weer op in gaat. Lekker veilig anoniem achter de computer in zn rukhokje

Ja, laten we alle mogelijke scenario's gaan bedenken van iets dat nooit gaat gebeuren en nergens op slaat. Goed bezig jongen, ga zo door. Zullen ze vast trots op zijn op de HAVO dat ze zo'n fantasierijke jongen hebben.

Shit gaat lekker hier :D

[Link niet meer beschikbaar] ziet er idd bruter en buffer uit dan jij, zou zeggen cut eens naar hetzelfde vp en dan kan ik het beter beoordelen.

Neeeeeeeee man :roflol:

No offense naar wie dat is, maar dit lijkt totaal niet buff door die platte chest. Snap ook niet hoe dit 'natty-twijfelbaar' is....

wel nice droog though

Wat ontspoord hier joh, t*ring :P En die fysieken die als niet natty te behalen bestempeld worden, kom op, er zit er geen 1 tussen waarvan ik denk : nee dat kan idd echt niet.

Wat ontspoord hier joh, t*ring :P En die fysieken die als niet natty te behalen bestempeld worden, kom op, er zit er geen 1 tussen waarvan ik denk : nee dat kan idd echt niet.

Inderdaad. Foto in mijn galerij is ook na 2 jaar serieus. Is goed te doen allemaal..

Ja, laten we alle mogelijke scenario's gaan bedenken van iets dat nooit gaat gebeuren en nergens op slaat. Goed bezig jongen, ga zo door. Zullen ze vast trots op zijn op de HAVO dat ze zo'n fantasierijke jongen hebben.

Toch wel jammer dat je ondanks je obsessie met mijn opleiding niet genoeg hersens gekregen hebt om te onthouden dat t vwo is :roflol:

Had eigenlijk wel verwacht dat je inmiddels mijn complete carrière pad uit je hoofd zou kennen

Wat naturel haalbaar is wordt jaar na jaar steeds minder. Wat een stel wijven hier. Ik geloof ook echt dat sommige mensen een te lage test niveau hebben omdat ze zich zo verwijfd gedragen.

iemand adhv zijn "hersens" beledigen terwijl je op je 24ste nog op de middelbare zit :roflol:

Toch wel jammer dat je ondanks je obsessie met mijn opleiding niet genoeg hersens gekregen hebt om te onthouden dat t vwo is :roflol:

Had eigenlijk wel verwacht dat je inmiddels mijn complete carrière pad uit je hoofd zou kennen

Nee man, zo interessant ben je niet. Totaal niet zelfs. Vind het alleen uiterst grappig dat zo'n omhoog gevallen mannetje als jij nog steeds middelbare school doet, maar wel overal uiterst bijdehand proberen te doen.

Serieus? Hoe kom je dan aan zulke krachtstats?

Aanleg en serieus, consistent en slim trainen.

Terug
Naar boven