MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Nee man, zo interessant ben je niet. Totaal niet zelfs. Vind het alleen uiterst grappig dat zo'n omhoog gevallen mannetje als jij nog steeds middelbare school doet, maar wel overal uiterst bijdehand proberen te doen.

Aanleg en serieus, consistent en slim trainen.

Ik doe niet nog steeds vwo, ik heb hbo gedaan en ben toen weer vwo gaan doen omdat ik naar de universiteit wilde waarmee je niet met een p kon doorstromen.

Godver al dat gehaat hier, opgefokte test konijntjes xD

Ik doe niet nog steeds vwo, ik heb hbo gedaan en ben toen weer vwo gaan doen omdat ik naar de universiteit wilde waarmee je niet met een p kon doorstromen.

Wauw wat goed man universiteit

Slim=techniek of wat?
Ik vind de verhouding van je armen tov je krachtstats toch wel uitzonderlijk

Techniek, niet forceren, goed schema (met dank aan mijn coach o.a.), weten wat je doet en vooral wat je fout doet en dat verbeteren.

Eddine en Mister10 gebruiken nieuw ontwikkelde medicijnen* die niet in aanmerking komen om geclassificeerd te worden als doping, derhalve zijn beiden true naturals.

* Mister10 is een expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen en is dan ook het brein achter deze nieuw ontwikkelde medicijnen.

Expert in het ontwikkelen van medicijnen potverdomme dringt nu pas door hoe retarded dat klinkt

potverdomme, scherp hoor GetXXL +1

Eddine en Mister10 gebruiken nieuw ontwikkelde medicijnen* die niet in aanmerking komen om geclassificeerd te worden als doping, derhalve zijn beiden true naturals.

* Mister10 is een expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen en is dan ook het brein achter deze nieuw ontwikkelde medicijnen.

Ben geen TRUE NATURAL, heb 3
jaar geleden weleens ECA stackers gehad

Ik voel me gepasseerd dat ik niet in de natty-niet natty discussie genoemd word.

Wat een gezever Angelus. Wat Nickson heeft gepresteerd op 2.5 jaar is knap, maar niet onmogelijk.

Angelus is gewoon een zure ecto die beter wat harder zou trainen inplaats van zichzelf proberen "interessant" te maken op dit forum. :trollface:

Terug
Naar boven