XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Vetpercentage schat ik zelf rond de 19-20%......

Redelijk Hoog vet% maar wel echt buff man!

22% give or take

Gewoon doorgaan, misschien wat lopen er bij? Voor die extra kcals?

Laatst bewerkt:
Een spelfout > doorgaan

Gemiddeld 100x per jaar? :eek: dan heb ik gemiddeld gezien wat in te halen over de afgelopen jaren.... Als je wat langer bij elkaar bent blijft er van die 100 keer niet veel over volgens mij:roflol:
Wat in te halen is een groot understatement in mijn geval. :p
Als je bij elkaar bent heb je tenminste wel iemand om de liefde mee te bedrijven. :p

nee maar een beetje hbo/WO opleiding bevat wel gewoon statistieken in t pakket.

als t idd om perfect gebruik gaat dan klopt mn verhaal niet, maar hoe meten ze perfect gebruik?...
Hoe het gemeten wordt, weet ik niet.
De betrouwbaarheid van een methode wordt aangegeven met een cijfer: de Pearl index. De Pearl index geeft het aantal zwangerschappen aan, dat ondanks het
toepassen van de methode
ontstaat bij 100 vrouwen, die gedurende een jaar lang deze methode gebruiken. Gemakshalve kan het cijfer ook gelezen worden als het
percentage vrouwen, dat jaarlijks zwanger wordt. Er worden steeds 2 cijfers weergegeven: het theoretisch haalbare cijfer bij het toepassen van de methode zonder gebruikersfouten; en het cijfer dat in de praktijk met de methode wordt bereikt. Bij de methoden, waarbij de gebruik(st)er geen invloed op de betrouwbaarheid heeft, zoals bij injecties, implantaten, intra-uteriene middelen en sterilisatie, zijn theoretische en praktische betrouwbaarheid gelijk en wordt alleen het praktische betrouwbaarheidscijfer gegeven.

Wat staat er op je arm getatoeëerd?

"Para siempre en mi corazón"

Vader overleden toen ik 8 jaar oud was, is een aandenken aan hem. Mijn zus heeft dezelfde zin tussen haar schouderbladen. Zo blijven we aan elkaar verbonden

Terug
Naar boven