MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Bekijk het dan eens anders, als het jaren terug al mogelijk was geweest om het geslacht te bepalen waren er ook niet zoveel Chinese meisjes verwaarlood, ter adoptie afgestaan en/of erger.
Dat ben ik met je eens. Dat is inderdaad heel sneu. Alhoewel ik betwijfel of het voor veel mensen betaalbaar was geweest.
Ik denk wel dat de verhouding man-vrouw dan nog veel schever zou zijn, wat natuurlijk ook veel problemen geeft.

Wellicht dat de grootste nuance in de intonatie van het originele bericht ligt. Ik voelde hem persoonlijk ook redelijk laconiek aan en ik ben absoluut geen kinder-fan.
Mooie aan kinderen is de totale onwetendheid van wat er zich afspeelt op de wereld. Je geen zorgen maken om dingen.

• Like
Waarderingen: BB_
Ik vind je mooi.

• Love
Als jij dat rollenspel wilt spelen doe ik dat voor je.

Die percentages moet je toch anders interpreteren, denk maar na, 2 maal per week seks met alleen een condoom is dus gegarandeerd zwanger na een jaar
Dit heeft idd. volledig met de kansverdeling temaken. Kan daar een statistiek/wiskundig verhaal op loslaten waarna de meeste het niet meer begrijpen maar praktisch: die kans is afgeleid van de gemiddelde bevolking en hun “gedrag”. Dus mensen die wel nadenken zitten samen met mensen die niet nadenken in dezelfde pool. Mensen die netjss t condoom afrollen zoals t hoort tezamen met mensen die met hun ranzig lange puntige ordinaire nagels bij t vriendje de condoom dr overheen trekken, met hun tanden t seal verwijderen, een condoom na 5 jr in de poetomonee toch gebruiken, etc etc. Die later genoemde groepen loopt n totaal andere kans dan de gene die alleen maar keer op keer afhankelijk zijn van dat ene fabrieksfoutje

Laatst bewerkt:
  • Like
Dit heeft idd. volledig met de kansverdeling temaken. Kan daar een statistiek/wiskundig verhaal op loslaten waarna de meeste het niet meer begrijpen maar praktisch: die kans is afgeleid van de gemiddelde bevolking en hun “gedrag”. Dus mensen die wel nadenken zitten samen met mensen die niet nadenken in dezelfde pool. Mensen die netjss t condoom afrollen zoals t hoort tezamen met mensen die met hun ranzig lange puntige ordinaire nagels bij t vriendje de condoom dr overheen trekken, met hun tanden t seal verwijderen, een condoom na 5 jr in de poetomonee toch gebruiken, etc etc. Die later genoemde groepen loopt n totaal andere kans dan de gene die alleen maar keer op keer afhankelijk zijn van dat ene fabrieksfoutje
Zeker expert in de ontwikkeling van nieuwe anticonceptie?

Zo ingewikkeld is het allemaal niet. Het gaat hier om de pearl-index. Bij perfect gebruik van de condoom is dit 2-5. Dit houdt in dat van 100 vrouwen 2-5 vrouwen na een jaar toch zwanger zijn. In de praktijk is dat bij een condoom zelfs 10-15.

Zeker expert in de ontwikkeling van nieuwe anticonceptie?

Zo ingewikkeld is het allemaal niet. Het gaat hier om de pearl-index. Bij perfect gebruik van de condoom is dit 2-5. Dit houdt in dat van 100 vrouwen 2-5 vrouwen na een jaar toch zwanger zijn. In de praktijk is dat bij een condoom zelfs 10-15.
Dat was het inderdaad. Het ging om perfect gebruik en het percentage na een jaar. De daadwerkelijke kans na 1x seks is dus kleiner. Mensen tussen de 18 en 40 hebben gemiddeld 100 keer per jaar seks. Bij perfect gebruik zal de kans na 1x dus 0,02-0,05 % zijn als ik dat zo mag berekenen.

(Klopt niet helemaal, want het moment wanneer je seks hebt en het feit dat je een zwanger iemand niet nogmaals kunt bezwangeren moet je hierin eigenlijk nog meerekenen.)

Eindelijk begin je "iets" te zien :shrug:

Bijlagen

• 20200124_164151.jpg
    20200124_164151.jpg
    109,6 KB · Weergaven: 231
Dat was het inderdaad. Het ging om perfect gebruik en het percentage na een jaar. De daadwerkelijke kans na 1x seks is dus kleiner. Mensen tussen de 18 en 40 hebben gemiddeld 100 keer per jaar seks. Bij perfect gebruik zal de kans na 1x dus 0,02-0,05 % zijn als ik dat zo mag berekenen.

(Klopt niet helemaal, want het moment wanneer je seks hebt en het feit dat je een zwanger iemand niet nogmaals kunt bezwangeren moet je hierin eigenlijk nog meerekenen.)

Gemiddeld 100x per jaar? :eek: dan heb ik gemiddeld gezien wat in te halen over de afgelopen jaren.... Als je wat langer bij elkaar bent blijft er van die 100 keer niet veel over volgens mij:roflol:

Terug
Naar boven